Reply on: Ričard #15747:
"ak chcel v zastávke stáť po zatvorení dverí (podľa sťažnosti cca 5 sekúnd po stlačení tlačidla, teda do 14:25:29), tak v zastávke stál so zatvorenými dverami a deaktivovaným dopytom 8 sekúnd"Podľa mňa si z dôvodu neznalosti všetkých informácií pochybil vo vyhodnotení situácie. Vodič NECHCEL stáť v zastávke, vodič prišiel do zastávky, vyše minúty mal otvorené dvere, umožnil výstup a nástup cestujúcich, po jeho ukončení dal zatvárať dvere s úmyslom odísť. LENŽE medzitým prišiel nejaký cestujúci dopredu s nejakou požiadavkou (nákup lístka, dobitie karty apod.), ktorou vodiča zabavil a neumožnil mu odísť. Medzitým dobehol sťažovateľ a snažil sa nastúpiť, hoci dvere už boli zatvorené a obsluha zastávky ukončená. Prečo sa vodič nepozrel do zrkadla a znova neotvoril dvere, k tomu sa vyjadrovať nemôžeme, lebo sme u toho neboli. No zrovna autobusová stanica je taká zastávka, na ktorej sa nedá donekonečna čakať na dobiehajúcich.
Nikto z nás u toho nebol, ale kvorka, pešiak a spol. všetkým už je jasné, ako to bolo a kto pochybil... Páni, klííííd, jo?
tomas153cv
Presny cas zatvorenia dveri sa lisi autobus od autobusu, znamena to cas od spustenia zvukoveho vystrazneho znamenia az po odblokovanie zastavkovej brzdy - a od odblokovania zastavkovej brzdy po pohyb autobusu je druha velicina.
Vodic podla teba pochybil. Napriklad ja som si nikdy nedovolil vyniest nejaky zaver lebo som nevidel situaciu a to vsetko okolo toho.
Napisal som len moj pohlad na vec, nikoho som nepresviedcal a nevnucoval mu svoj debilny nazor. Mozno preto DPMB iba o 27% staznosti vyse, napriek tomu, ake velke mesto je to a TN to znasa doslova bombardujuco.
Co sa tyka hrubeho porusenia discipliny, ale aj menej zavazneho, v TD transport je to jedno, aspon to uved na pravu mieru, papier mas podpisany tak ci tak.
Nikdy som netvrdil ze za to vodic nemoze alebo to nieje jeho chyba ci nebodaj jeho arogancia. Akurat ak si kompetetny to posudit, tak to posud