Dobrý večer. V kocúrkove je opäť ticho pred búrkou. Sem tam sa tu človiečik dozvie, že ktosi zakopol o p o d s t a t n ý dopravný problém. Samozrejme teraz nehovorím o zapchatej ceste od Bratislavskej ulice až za svetelnú križovatku pod hradom. Reč je o starom cestnom moste. Je zaujímavé, že sa čaká, až sa ,,vypne,, . A dôsledky odstavenia oného mosta hádam všetci rozumní vedia predvídať. Kvákanice, že to TSK či štát nech mi si chlapci rozprávajú na spoločných opiášoch / ak sú/. Čitatelia určite vedia o rovnakom probléme aj zo Serede. Pozrite si, čo sa tam deje po odstavení mosta . Tak sa verejne spytujem tu na stránke odborníkov na dopravu a tiež dvíhačov rúk, prečo desiatky miliónov idú na potemkinovské dielo Rybníčka? Alebo upredňosťovanie iných finančných tokov pred postavením toho nového mosta cez Ostrov. Môžme uzatvoriť stávku, kedy tvrdím, že do 24 mesiacov oný most kľakne. A ?

milan005
B961 boli odprezentované na konci 2006/06, ešte starý CP. Pokiaľ si dobre pamätám mohlo to vypadať takto:
1 - 3x B961
5 - Ikarus 280.87 TN759AM, toho času už len s jedným vodičom od pondelka do piatku
8 - už behala krátka Karosa
15 - na jednosmenke Ikarus 280.87 TN758AM vystriedal ten karlovarský
17 - 1x B961
18 - už jazdila od 2015/12 B952 #43
22 - taktiež B952 #44, z druhého, jednosmenného ikarusového poradia bol Ikarus stiahnutý už dávnejšie predtým na L1 a ako prišli nové B952 tak #40 bola nasadená na jedno z dvoch poradí L13 a generálkovaná Karosa B732 #83 nasadená na jednosmenné pôvodne ikarusové poradie L22.
Takže ja som ich narátal len 6 dokopy, staré aj nové. Ak máš iný postreh, sem s ním