Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobrý večer. V kocúrkove je opäť ticho pred búrkou. Sem tam sa tu človiečik dozvie, že ktosi zakopol o p o d s t a t n ý dopravný problém. Samozrejme teraz nehovorím o zapchatej ceste od Bratislavskej ulice až za svetelnú križovatku pod hradom. Reč je o starom cestnom moste. Je zaujímavé, že sa čaká, až sa ,,vypne,, . A dôsledky odstavenia oného mosta hádam všetci rozumní vedia predvídať. Kvákanice, že to TSK či štát nech mi si chlapci rozprávajú na spoločných opiášoch / ak sú/. Čitatelia určite vedia o rovnakom probléme aj zo Serede. Pozrite si, čo sa tam deje po odstavení mosta . Tak sa verejne spytujem tu na stránke odborníkov na dopravu a tiež dvíhačov rúk, prečo desiatky miliónov idú na potemkinovské dielo Rybníčka? Alebo upredňosťovanie iných finančných tokov pred postavením toho nového mosta cez Ostrov. Môžme uzatvoriť stávku, kedy tvrdím, že do 24 mesiacov oný most kľakne. A ? 🙃
Po dvoch tyzdnoch prisla prva pochvala na novy koncept, co ma nesmierne tesi ze tolke peniaze a usilie uz zacina mat svoje ovocie. Zaujimave je, ze pani v podstate vypichla presne gro daneho produktu. Tiez zjavne nechodi do Zamostia, presne ako tvorcovia predpokladali. Mam chut si mixerom vyslahat oci ako to svieti. Inak, ako sa vravi, kus dobre odvedenej roboty
Reply on: Viko #15162:
Tak nám to nedá aby ľudia nefrflali keď máš spoj za spojom....
Reply on: tomas153cv #15163:
Z poslednej zastávky, z ktorej odišli. Tak, ako sa zobrazuje v aplikácii.
Reply on: TomoSK #15161:
Uvadzane meskania myslis ako? 3 min od nasledujucej zastavky?
Reply on: Marek6283 #15159:
"lebo to nejak musí dohnať" - musí? Kto mu to ukladá?
Na margo meškaní - aktuálne je v teréne asi 20 autobusov, z tejto dvadsiatky má 1 vozidlo meškanie 3 minúty a 3 vozidlá meškanie 2 minúty. Z týchto meškaní sú tri spoje liniek 6/16 a 7, časť z nich navyše vznikla (2 prípady) rozkopávkou Stárkovej.

Áno, sú miesta, ktoré sú trochu úlet (linka 2), avšak aby dochádzalo k permentnému meškaniu v sieti? To fakt nie.
Reply on: Marek6283 #15159:
Marek, veď tu nikto nevynáša súdy nad vodičmi? Michal predsa napísal, že šofér čakal 3 minúty, teda dodržal to, čo mal, a potom odišiel.

Spoj linky 7 o 17:25 z Detského mestečka je jediný kritický v tom, že ešte dobieha špička a v DM má 0 minút na obrat. Počas špičiek je predsa normálne, že sa autobusy zmeškajú. To máme v špičke do linky 3 pridávať 5 až 10 minút navyše?

Spoje 6ky z priemyselného parku v starom CP tiež premávali po autobusovú stanicu, s výnimkou spoja po 15:30. V novom CP zase premáva priamo na Sihoť spoj po 14. hodine, teda v čase, kedy odchádza zo škôl gro študentov.
Chcete vynášať súdy nad vodičmi chlapci... boli silné reči o nejakom tom "vetraní" po zastávkach a k čomu to dospelo teraz pri 3 minútovom čakaní ?! Postupne vo všetkom dochádza na moje slová, či sa to niekomu páčilo vtedy alebo nie a to je pre mňa zadosťučinenie...Teoreticky je to všetko pekné a uznávam to ale v praxi v tejto premávke sa všetky ideály rosípajú...Ja som išiel včera z práce P6-kou, meškala 2 minúty a na Hasičskej už 24 fičala vdiaľ...10 minút čakania na ďaľší, zima...a z tých áut mi na tej Hasičskej bolo nevoľno... hukot a jedno za druhým...pred tým síce šiel autobus biednejšie ale na priamo, bolo to rýchlejšie aj pohodlnejšie, nemusí ma mať za toto nikto rád ale stojím si za tým že v Trenčíne tieto veci skrátka neidú. A vysvetľujte cestujúcim prečo toľko čakáme a aj tak nič neprišlo a zrazu ten "vôl" ide ako zmyslov zbavený...lebo to nejak musí dohnať...
Reply on: LUK #15157:
Z toho vyplýva, že snaha od vodiča L24 bola, len čas vypršal... Doprava v TN je nevyspytateľná, posledné dni (2 týždne) je podozrivý kľud, akoby zmizla polovica áut. Paradoxne tí čo ostali na cestách sú horší ako keby jazdia všetci...
Reply on: theo #15153:
linka 7 meškala na príchode na Legionársku 3 minúty a 40 sekúnd
Reply on: klobasa #15152:
Do 2006/08/19 mi chýbajú "zápisky", ostala len pamäť. Ale po tomto dátume už existovalo len 6 kĺbových poradí, z toho na dvoch keďže boli vypravované staršie vozy, tak viac stáli ako jazdili. Väčšinou za ne krátke záložné vozidlo. A kde ten 683AM mal jazdiť v júli 2006 keď na jeho domovskom poradí bola už od dec 2005 nová B952? Čo neviem poprieť že by sa bol niekedy objavil ako záloha.
Reply on: vlado54 #15126:
Tomáš už spomínal výsledky z Považia a Hornej Nitry, teda taktových liniek, na ktorých sme s TSK spolupracovali.

Dávam do pozornosti ešte skúsenosti z iných krajov:
- Nitransky kraj: https://www.teraz.sk/ekonomika/taktova-doprava-priniesla-narast-cestu/832922-clanok.html
- Košický a Prešovský kraj: https://idsvychod.sk/na-linkach-s-taktovou-dopravou-sa-pocet-cestujucich-vlani-zvysil/
Reply on: theo #15153:
Tento prestup je garantovaný, čakacia doba pri garantovaných prestupoch je ale stanovená práve na 3 minúty. Z formulácie "asi 3 minúty" si netrúfam vynášať súd, či vodič mohol alebo nemal odísť. 😉

Vo všeobecnosti odporúčame takéto skúsenosti zasielať dopravcovi na trencin@transdev.com, aby ich preverili a v prípade potreby vec riešili s konkrétnym vodičom.
Ako sú zabezpečované garantované prestupy?

Pokiaľ tomu dobre rozumiem, podľa linkového CP je na Legionárskej v pracovné dni od L7 v čase 17:38 zabezpečený prestup na L24 smer Laugarício. Dnes L7 meškala asi 3 minúty a na Legionárskej ju nič nečakalo - iba zadné svetlá odchádzajúcej L24...
Reply on: milan005 #15150:
Ešte v septembri nám jazdili 280.08, ja som sa viezol v júli 2006 na 15 karlovarským, a TN-717AM ešte aj v septembri na 1. No a presne viem, že TN-683AM som sa viezol 3.7.2006 v pondelok. Samozrejme jazdili oba 280.87. Takže v júni 2006 až septembri 2006 to bolo možné
Ďakujem týmto všetkým pánom vodičom MHD Trenčín, ktorí aj napriek svojmu dôchodkovému veku naďalej robia záslužnú prácu v prospech občanov kocúrkova a odovzdávajú verejnosti svoje vodičské skúsenosti v praxi pána vodiča.👍
Reply on: kvorka #15149:
Rozmýšľam či ich naozaj mohlo byť 10.
B961 boli odprezentované na konci 2006/06, ešte starý CP. Pokiaľ si dobre pamätám mohlo to vypadať takto:
1 - 3x B961
5 - Ikarus 280.87 TN759AM, toho času už len s jedným vodičom od pondelka do piatku
8 - už behala krátka Karosa
15 - na jednosmenke Ikarus 280.87 TN758AM vystriedal ten karlovarský
17 - 1x B961
18 - už jazdila od 2015/12 B952 #43
22 - taktiež B952 #44, z druhého, jednosmenného ikarusového poradia bol Ikarus stiahnutý už dávnejšie predtým na L1 a ako prišli nové B952 tak #40 bola nasadená na jedno z dvoch poradí L13 a generálkovaná Karosa B732 #83 nasadená na jednosmenné pôvodne ikarusové poradie L22.
Takže ja som ich narátal len 6 dokopy, staré aj nové. Ak máš iný postreh, sem s ním 🙂
Reply on: klobasa #15148:
tiež ťa poprosím, vymením za Karosu B961E na 18.

K Ikarusom - v závere jazdili spolu Ikarusy i Karosy B961E a vtedy bolo možné stretnúť v meste naraz 10 kĺbakov!
Reply on: draxter #14914:
Ešte nájdem niečo možno.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.