Reply on: milan007 #14994:
Presne tak, na všetko sa zabudlo a všetko sa hasí na poslednú chvíľu. Až tak sa na to zabudlo, že sa to riešilo 8. októbra na stretnutí v Nitre. Až tak sa na to zabudlo, že od momentu odoslania dát do vyhľadávačov sa tam vyskytujú spoje s kalendárnym obmedzením, že 1.11. nepremávajú a rovnako ich ani nezobrazuje v prehľade odchodov či vyhľadávači spojenia. 
Michal Mazánik
Najmä v tých výhradách ku komunikácii sa už naozaj strácam. Na jednu stranu sme si tu od Draxtera čítali, ako údajne robíme tajnosti (pritom sme s komunikáciou začali 2 týždne po podpise zmluvy, hneď, ako bol potvrdený termín prezentácie vo Hviezde), od Pabla ako nedostatočne masírujeme cestujúcich, ale zároveň keď tú komunikáciu robíme, tak je vraj neseriózna a nová koncepcia kvôli nej stráca na popularite. Asi už začnem mať pocit, že sme mali, tak ako to bolo v roku 2016, po prezentácii na webe mesta zverejniť jeden strohý článok s preklikom na PDF súbor a bolo by to lepšie? Keď už sa bavíme o sociálnych sieťach, gro komunikácie v októbri tvorili videá, kde sme odpovedali na najčastejšie otázky cestujúcich. Nešlo teda o žiadne superlatívy, naopak sme zverejňovali často kritické otázky a dávali k nim vysvetlenia, k tomu sme ešte ľuďom zodpovedávali otázky v komentároch.
Zároveň, pokiaľ sa tu mesto po 30 rokoch, kedy sa striedali buď obmedzovanie výkonov alebo aspoň stagnácia rozhodlo výkony navýšiť, nevidím jediný dôvod, prečo by sme tieto zlepšenia (či už ide o 5-minútové intervaly, alebo posilnenie niektorých štvrtí) nemali, kľudne aj v superlatívoch, komunikovať. Spočítal som, koľko podnetov prišlo od 1. augusta – dovedna prišlo 33 pripomienok, celkovo teda evidujeme 324 pripomienok, čo je stále so značným odstupom menej než v rokoch 2006 a 2016.
Na záver ešte k tej sebareflexii, myslím si, že by bolo na mieste k nej vyzvať aj mnohých ďalších diskutujúcich. Lebo z toho, čo tu čítam mám u mnohých pocit, že hlavný problém je v tom, že to robíme my a nie milan005. Veľmi dobre si pamätám rok 2016 – zrušené zastávky bez akejkoľvek informácie na označníkoch, knižný CP zopnutý spinkou tak, že sa rozpadol ešte cestou z klientskeho centra domov, mätúce ciele na transparentoch pri okružných linkách, hlásenie „konečná, prosím, vystúpte“ na priebežných konečných, chýbajúce riadne označníky na zastávkach ešte aj 4 roky po spustení. A kampaň vystihli dve dôchodkyne, ktoré mi tuším 2. augusta 2016 v L13 povedali: „Nemáme kde zistiť, čo kam chodí, tak sa vozíme po celom meste.“ Zaujímavé, že toto vtedy mnohí z aktuálnych kritikov novej koncepcie vtedajšiemu autorovi CP, mestu či dopravcovi nevyčítali. Dokonca ani zvýšenie rozdielu medzi DK a hotovosťou z 15 centov na 40 centov vtedy nebol problém.