Prečo by mal stavebný úrad kontrolovať osadenie obrubníkov? Však to sú úradníci ktorí vstupujú do legislatívneho procesu a ešte ako mediátori v stavebnom konaní. Za kontrolu sú zodpovední odborníci kontroly ktorí sú za to platení mestom.
Zo Saratovskej bude chodiť do Zámostia po novom linka P5. Odchod o 8:17 tam už ale nie je. Študenti potrebujú aj takýto spoj. Nevedeli by sme nejaký ranný dojazd do garáže viesť ako spoj linky P5? Ďakujem za odpoveď.
Na L. Stárka teraz osadili nové kaseláky, odporúčam pozrieť si osadenie prvého od označníka, je úplne mimo a je to presne na rozrezanie gumy... Hold snedsi majstri asi nezvládli rovinu. Verí, že im to niekto z mesta otrieska o hlavu....
Ešte som si všimol, že jeden spoj 1 ide cez ZŠ v Kubrej, ale keď z Juhu - skôr prečo nejde niečo opačne zo Sihote ráno zachadzkou cez túto ZŠ, keď už ide asi o deti. Predsa vzhľadom k lokalite je asi väčší potenciál tam, či sa to zisťovalo koľko detí dochádza z Juhu a Sihote III, IV?
A druhá vec: linka 1 má ráno z Juhu odchody 17-52, prečo nie sú v intervaloch 17-47?
Živo si pamätám ako som hneď 1.9. 2022 viezol jedného Nitrianskeho predstaviteľa a na Leginárskej zrazu len dŕŕŕb, ja vydesný a on že to je nič, to ten spodný doraz Od vtedy je už vcelku slušne obrúsený, na niektorých vozoch dokonca odrezaný a menený... pre to by sa mali takéto veci začať posúvať tam kde treba a riešiť. Teraz napr. robia takúto zastávku na Ľudovíta Stárka a asi aj v Opatovej - ihrisko/bývalé družstvo tak aby sme sa tam nebáli pristavovať ako na aut. stanici n-č. 2
Ku tým Kaselákom, poviem pravdu, je to síce dobrá vec ale asi ich bude treba osádzať sakra nižšie...aj včera som chytil predný pravý spodok na 28.10. v smere na Juh i keď tam sa mi to nikdy nestalo, stači keď sa bus nakloní vpravo alebo brzdením dopredu alebo si svoje spravia stabilizátori....a potom máme strach tam pristavovať na tesno nejaký čas kým ten blbý pocit nepreide a zase sa to stane....tie "nové" klasické obrubníky ako sú na Východnej alebo Dolný ŠiaLEnec sú aspoň nízke a bez problémové....
Na Brnianskej by sa zišli až 2 zastávky - jedna po kruháčom pri novej obytnej zóne Pod privádzačom a druhá pri kruháči v okolí LIDL-u a MErkury Marketu, kedy by aj obytná zóna v okolí mala zastávku. Tá trasa u linky 6 a 7 je predlhá, bez zastávky.
Nechápem tiež, prečo sa pri rekonštrukcii chodníka okolo nástupnej zastávky Východná nepoužil kasselák, ale klasický obrubník...no a to výstupisko pamätá ešte moje školské časy, tu by sa ten deravý a domrvený povrch mohol aspoň upraviť
Som veľmi zvedavý na časové hľadiská odbočenia linky 1 zo Saratovskej na gen. Svobodu: dnes treba dať kvôli namaľovaným pruhom prednosť - zhora je dnes síce len jeden pruh kvôli parkovaniu v pôvodnom druhom, ale tento je priamo-odbočovací (a to do ľava i prava ku kostolu). Zdola sú pruhy dva, kedy ľavý je odbočovací na Saratovskú a pravý priamo-odbočovací doprava (ku kostolu), avšak tento sa "zalamuje" na konci križovatky opäť kvôli parkovacím miestam v pôvodnom pravom pruhu. Čiže prejazd je aj pre osobné auto dnes problematický a v pracovných dňoch zdĺhavý.
Riešenia:
a) semafor - toto aj bez ohľadu na MHD intenzita vyžaduje už dlhšie; dnes ľudia radšej prejdú cez Západnú a dole oproti Kyjevskej sa napoja. Semafor by zabránil zbytočným prestojom.
b) zmena dopravného značenia - zachované dva pruhy zdola na gen. Svobodu s tým, že v mieste dnešného "zalomenia" pruhu by ľavý pruh slúžil práve pre napojenie odbočujúcich zo Saratovskej hore; nemuseli by dávať prednosť zdola idúcim vozidlám a teda prednosť v jazde by bola zdola len pre vozidlá odbočujúce na Saratovskú. Po križovatku zdola by to bolo bezo zmeny, zmena by bola len od križovatky vyššie, po križovatku s Mateja Bela.
Moja skúsenosť j opačná. Buď idem do oného Merkury nakupovať väčší tovar, to si beriem dodávku a ak sa idem motivovať a hľadať niečo, či kúpiť maličkosť chodím práve busom. A veru od zastávky Brnianska je to na pešo dosť. A tiež sa nedá obecne hovoriť , že je tam prázdne parkovisko v tom Merkury. A co by dup je hneď kúsok aj Lídl a okrem autom sa tam peši busy nedá prísť. Takže zastávka MHD by sa tam veru aj ušla. A dráždiť lapkov s bicyklom veru nebudem. Keby sa tak nekradlo , rád by som tam týmto prostriedkom aj chodil.
Presne tak, veď tam kedysi aj bola, než sa redukovala MHD v 1996. Ale teraz hlavne idú linky okolo, nie je to o predlžovaní spojov končiacich inde, je to o zastavení budú, čo ide okolo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Harzik17