...to je tak, ako urobiť linku 2 z liniek 2 a 12, a potom im dať 2 varianty trasy presne preto, prečo boli rozdelené. A tvrdiť že to je sprehladnenie. No ako pre koho a ako vždy, že.
No v propagačných materiáloch sa nehovorilo o 400m z 28.oktobra a pod, bolo k Nemocnici. A to nebolo ani u linky 2 dodržané.
Vieš, ja rozumiem všetkému, ale ak si tvoj kolega dovolí napísať k neutrálnymi článku tu to, čo napísal, tak nevidím dôvod, aby som aj ja z vášho návrhu nevypichol to, čo je inak. A obaja vieme, že toho nie je málo.
No a k tomu, čo je už údajne inak, to sa nehnevaj, ale tomu máme veriť prečo? Nič nezverejnené, hoci už dávno to malo byť. Operujes niečím, čo nemáme ako vedieť. To nie je fair a hlavne, svedčí to o tom, že kritické hlasy mali opodstatnenie. Ja verím, že ak sa oficiálne zverejnia zmeny, autor pripraví ďalší článok. Ak si si nevšimol, vždy tak urobil.
Zlievať dokopy denné linky, nočné linky a školské spoje a prehlasovať to za nárast počtu liniek by mi naozaj nenapadlo - obzvlášť v situácii, ak v predošlej koncepcii nočná doprava neexistovala. Ide pritom o subsystémy, pri ktorých je bežnou praxou, že majú dokonca oddelené schémy. Takisto pripomínam, že rozčlenenie linky 6 na dve linky alebo doplnenie štvrtého ranného školského spoja vyplynuli až po spustení kampane, na základe pripomienok cestujúcich. Takisto bude premetom diskusie medzi nami, Mestom a dopravcom, či budú školské spoje vedené pod jednou linkou, pričom písmená budú len poznámkou pre lepšiu orientáciu. V takomto prípade bude denných liniek 16 oproti terajším 20 linkám.
Rozšírenie premávky od skorých ranných do neskorých nočných hodín je takisto naďalej realitou a znovu sa potvrdilo pri zapracovávaní pripomienok cestujúcich. V ranných hodinách dodatočne dopĺňame napríklad celotýždenný návoz zo Sihote na R 614 Zemplín na linke N2, celotýždenný odvoz od R 614 Zemplín na Juh na linke N1 a tiež ranný návoz z celej MČ Západ na REX do Bratislavy o 5:41. Najmä v prípade prvých dvoch menovaných spojov pôjde o najvýraznejšie posilnenie skorej rannej dopravy minimálne od roku 2016.
Priame spojenie z každej štvrte do centra mesta takisto naďalej platí, priame spojenie k Nemocnici – predpokladám, že hovoríme o linke 1 a Pod Sokoliciach, nakoľko linku 2 sme si už zodpovedali pod článkom. Linka 1 obsluhuje zastávky Dolný Šianec a 28. októbra. V prípade zastávky 28. októbra je vzdialenosť do Nemocnice 400 metrov, v prípade zastávky Dolný Šianec 270 metrov, takže aj pri tejto linke je pre obyvateľov Pod Sokolíc zabezpečené spojenie bez prestupu na zastávky ležiace v prijateľnom rádiuse, ktorý je plne v súlade aj s platnou vyhláškou (tá aktuálne hovorí o maximálne prípustnej vzdialenosti 500 metrov).
Spoje linky P6 do VOP boli v rámci zefektívnenia turnusov zrušené, linka pôjde len do Priemyselného parku. Obsluhu VOP zabezpečí naďalej linka 3 a zachované budú spoje regionálnej dopravy z/na autobusovú stanicu.
K obehom vozidiel: nasadenie klubového vozidla nemôže byť know hore, lebo je platené a nasadené podľa požiadavky objednávateľa. Takže ak ide o novú koncepciu a linkovania, toto by nám tiež mali zverejniť.
Preto si myslím, že keď sa tu z ničoho nič vytvára linka 16, hoci sa dakedy linka 7 v podobnej trase zrušila, tak sa v prvom rade majú prepájať celky s vysokým podielom obyvateľstva, služieb, zamestnávateľov a škôl. A to je i Sihoť I,II a Pod Sokolice.
Nedá sa všetko, ale keď sa tak zásadne navyšujú km, presmerovanie liniek 4 a 11, tak je to ozaj legitímna požiadavka na takéto spojenie.
Nočná doprava mi príde samozrejme potrebná. Ale ak je možnosť takéhoto rozsahu, trebarz aj Juh I. Mňa mrzí že Sihoť je v "x" bez nočnej dopravy. By ma zaujímalo, kam idú autobusy z posledných spojov prichádzajúcich na sídlisko, pretože tam vychádza každodenné možnosť spoja N2...
Ak už potrebujeme mať spojenie Sihoť I - Kubrá, tak by logicky malo byť oveľa ziadanejsie Sihoť I - Pod Sokolice. Cieľ do zamestnania, nákupy a skoly. Predĺženie linky 23 zo stanice po Štefánikovej, Pred Poľom a Žilinskej na Rázusovu.
A nočná doprava: ja by som nechal N1 v trase 50, a N3 by som nadviazal na stanici po tom, ako by prišla N1 z Kubry. N2 by bola protismerná k N1 (stanica - Pod Sokolice - Kubrá - Sihoť IV,I - stanica - Hasičská - Inovecká - Juh).
A práve nočnú linku by som nechal jazdiť aj na Juh I i II, ak to môže linka 1 s klbakmi, prečo nie nočná linka?
Mňa zaujíma, či bude vínimočne povolené odbočenie vľavo zo Staničnej ul. na Bratislavskú na tieto dni-týždne ako je na mapke, alebo sa pôjdeme otočiť v smere na Záblatie na kruhový objazd vpravo - pri starom Heroldovi? Cez víkend a celkovo cez prázdniny tam kolóny nie sú, len sa pýtam či sa to poriešilo alebo ostane značenie ako je.
Jedna dobrá správa aj pre MHD: TSK neodsúhlasili 30km/h na ceste III v Zablatí. Zdravý rozum vyhral, hlavná a jediná dopravná tepna a ešte na nej 30tka by bola hlúposť.
Ten sľub som dal ja a napísal som, že súhrnné CP zverejníme po ukončení pripomienkovania. Budú zverejnené spolu so zvyšnými CP, čiastočne vyhovieme aj draxterovej požiadavke na doplnenie zastávok.
A to sa od spustenia nepočíta s takou úpravou? Akurát by bola skôr a mesto by konečne splnilo i sľuby ohľadne zastávok. Či nám slúžia zase za vzor zastávky typu ČOV alebo Kubrická?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan007
A keďže sú tie zmeny čo nastali údajne medzičasom a ktoré mal článok zohľadniť? Rád by som sa s nimi oboznámil.