Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Menej liniek, ale viac spojov na nich = častejšia premávka.
...kde autori nechali toto heslo?

Rozšírenie premávky od skorého rána do neskorého večera...žiaľ skoré ráno sa nerozšírilo, ale zúžilo

Priame spojenia = z každej štvrte do centra a k nemocnici....nuž akosi to tiež neplatí

O - lepšia orientácia Priem.park....čo ten spoj P6 do Aoz?
K obehom vozidiel: nasadenie klubového vozidla nemôže byť know hore, lebo je platené a nasadené podľa požiadavky objednávateľa. Takže ak ide o novú koncepciu a linkovania, toto by nám tiež mali zverejniť.
Reply on: milan001 #11310:
Dúfam, že sa dočkáme pravidelného a trvalého nasadenia všetkých 5 harmonik
Reply on: draxter #14507:
Preto si myslím, že keď sa tu z ničoho nič vytvára linka 16, hoci sa dakedy linka 7 v podobnej trase zrušila, tak sa v prvom rade majú prepájať celky s vysokým podielom obyvateľstva, služieb, zamestnávateľov a škôl. A to je i Sihoť I,II a Pod Sokolice.
Reply on: kvorka #14506:
Nedá sa všetko, ale keď sa tak zásadne navyšujú km, presmerovanie liniek 4 a 11, tak je to ozaj legitímna požiadavka na takéto spojenie.

Nočná doprava mi príde samozrejme potrebná. Ale ak je možnosť takéhoto rozsahu, trebarz aj Juh I. Mňa mrzí že Sihoť je v "x" bez nočnej dopravy. By ma zaujímalo, kam idú autobusy z posledných spojov prichádzajúcich na sídlisko, pretože tam vychádza každodenné možnosť spoja N2...
Ak už potrebujeme mať spojenie Sihoť I - Kubrá, tak by logicky malo byť oveľa ziadanejsie Sihoť I - Pod Sokolice. Cieľ do zamestnania, nákupy a skoly. Predĺženie linky 23 zo stanice po Štefánikovej, Pred Poľom a Žilinskej na Rázusovu.

A nočná doprava: ja by som nechal N1 v trase 50, a N3 by som nadviazal na stanici po tom, ako by prišla N1 z Kubry. N2 by bola protismerná k N1 (stanica - Pod Sokolice - Kubrá - Sihoť IV,I - stanica - Hasičská - Inovecká - Juh).

A práve nočnú linku by som nechal jazdiť aj na Juh I i II, ak to môže linka 1 s klbakmi, prečo nie nočná linka?
Reply on: Marek6283 #14504:
Kuk link o obchádzke
Mňa zaujíma, či bude vínimočne povolené odbočenie vľavo zo Staničnej ul. na Bratislavskú na tieto dni-týždne ako je na mapke, alebo sa pôjdeme otočiť v smere na Záblatie na kruhový objazd vpravo - pri starom Heroldovi? Cez víkend a celkovo cez prázdniny tam kolóny nie sú, len sa pýtam či sa to poriešilo alebo ostane značenie ako je.
Jedna dobrá správa aj pre MHD: TSK neodsúhlasili 30km/h na ceste III v Zablatí. Zdravý rozum vyhral, hlavná a jediná dopravná tepna a ešte na nej 30tka by bola hlúposť.
Reply on: milan007 #14500:
Ten sľub som dal ja a napísal som, že súhrnné CP zverejníme po ukončení pripomienkovania. Budú zverejnené spolu so zvyšnými CP, čiastočne vyhovieme aj draxterovej požiadavke na doplnenie zastávok.
Reply on: milan007 #14496:
Toto je dosť odveci výluka. Kľudne sa to mohlo obísť po Kozusnickej bez takéhoto krúženia.
Reply on: Michal Mazánik #14499:
Tak som zvedavý na výsledné úpravy. Škoda, že kolega nedodržal sľub draxterovi a nezverejnil tie súhrnné CP z ním požadovaných zastávok.
Reply on: milan007 #14498:
So zastávkou Lipová sa už vôbec nepočíta, nakoľko sme vyhoveli požiadavke cestujúcich na trasovanie linky 7 okolo Medik centra.
Reply on: Michal Mazánik #14497:
A to sa od spustenia nepočíta s takou úpravou? Akurát by bola skôr a mesto by konečne splnilo i sľuby ohľadne zastávok. Či nám slúžia zase za vzor zastávky typu ČOV alebo Kubrická?
Reply on: milan007 #14496:
Pretože kvôli 3 výlukovým dňom nemá zmysel povoľovať 3 dočasné zastávky, upravovať organizáciu parkovania a budovať dočasné spevnené nástupište v páse zelene na Lipovej.

Na testovanie prejazdnosti slúžia testovacie jazdy, nie výluky.
Reply on: Michal Mazánik #14495:
Mňa zaujal postreh kvorku pri obchádzke ZlatovskejXBrnianskej. Prečo sa ozaj linky nepresmerovali tade, kade navrhujete vliecť linku 7? Aspoň by sa odskúšala prejazdnosť.
Reply on: ajjo #14493:
Radšej obavy vyvrátim už teraz. 🙂 Kompromis spočíva práve v tom, že sme nechceli na Sihoti spôsobiť výpadky spojov zo spoločného intervalu, takže linka 11 zostáva v celom rozsahu cez Sihoť. Zachovanie priameho spojenia je riešené doplnením nových spojov, nad rámec pôvodného návrhu. Ide o navýšenie výkonov, ale v pomere k celkovému objemu sa nejedná o veľký nárast. Naopak, v prípade úpravy trasy linky 4 mimo Ulicu Jána Derku došlo zasa k miernej úspore.

K posunu konkrétnych spojov podľa požiadaviek sme pristupovali len výnimočne, najmä v skorých ranných a neskorých večerných hodinách. V prípade, ak bol potrebný posun počas dňa, je posunutý celý takt, aby nedošlo k rozbitiu intervalu. Pri takýchto úpravách sme samozrejme brali na zreteľ aj preklady liniek na spoločných úsekoch.
Reply on: kvorka #14491:
Budú zverejnené v polovici augusta, ako uvádzame v článku. V týchto chvíľach sa s definitívnou podobou novej koncepcie oboznamuje dopravca.
Celkom sa obávam spojenia Kubrice a Maxu „vo vybraných častiach dňa”. To akože každý druhý cez Sihoť? Pardon, ale pri intervale 30/60/60 je to smiešne. Zároveň chápem, že k tomuto kroku autorov prinútil nátlak verejnosti. Rovnako aj posun konkrétnych spojov podľa požiadaviek, čo môže vytvárať ďalšie nepravidelnosti v spoločných intervaloch. A ŽST Zlatovce je za mňa dosť škoda. Dúfam, že moje obavy CP vyvráti 🙂
Reply on: Pablo #14490:
Úpravy sú za nami, bikarbóna v nás. Je to lepšie pre ľudí, o krôčik už zas! 😍 V deň pamiatky zosnulých, pochováme čo tu bolo. Nech to nové dobré je ako ženské lono-lebo to je ono❗ 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.