Reply on: PtrkHrnk #14386:
Presne na toto som tu reagoval dva roky dozadu. V skratke, nemáš pravdu.V zmluve síce je dojednaná dočasná akceptácia DK vydaných dovtedajším dopravcom.
Zároveň však bola dojednaná povinnosť stať sa členom ZAD a požiadať o zúčtovanie platieb z DK cez Transdata.
Teda ak by sa išlo striktne podľa zmluvy, karty SAD Trenčín s logom mesta Trenčín by sa už dávno nemuseli akceptovať. Ale museli by sa akceptovať karty vydané pre regionálnu dopravu a to nielen vydané SAD Trenčín, ale aj ostatnými členmi ZAD, ktorí si vzájomne zúčtúvajú platby cez Transdata.
Tým chcem povedať, že plán asi bol obmedziť alternatívne formy platieb, ktoré majú svoje náklady. A obmedzením iných kariet + zavedením výhodnejších predplatných si zlepšiť cashflow.
Jednoduchá matematika. Ak si na TD kartu kúpiš ročný predplatný, dopravca má na účte 182,50€ za služby, ktoré ešte len poskytne. A tie poplatky na zúčtovanie cez Transdata tiež nie sú nulové.
Vladimír
Podľa mojich informácií, chýbajúcim krokom je to, že nikto nezaviazal dopravcu PAD akceptovať karty vydávané dopravcom v MHD. Chápem, že to nie je ľahké, počas bežiacej zmluvy sa nové dodatky presadzujú ťažko, a dopravca tiež nebude investovať na sklonku platnej zmluvy. Pravdepodobne sa to chcelo riešiť spolu s prímestským tendrom, ale ten, ako vieme, doteraz neprebehol.