Reply on: draxter #14325:
Máš pravdu . V pohybe spoločnosti je to vždy tak. A u Slovače ako by dal. Ohýbajú sa, ohýbajú, až nie je kam uhnúť. Potom príde paseka, história to vždy potvrdila. Vždy som očakával, že sa široká verejnosť poučí na vlastných chybách, ktoré tu v kocúrkove /Trenčín/ robia nami platení funkcionári. A - nič. Nevadí, ja si idem svojou cestou a zas stojím v zápche pod hradom. Nedoriešili dopravu /cestnú/ a už riešia MHD. Slečinka na vystúpení pred zodpovednými mala krutú pravdu - akú ? Nuž čítali sme aj k tejto veci.

milan005
Hlavný nesúhlas obyvateľov bol ohľadom jazdenia autobusov po J. Derku.
Obyvatelia s týmto nesúhlasia z dôvodu bezpečnosti chodcov, problému vyhýbania sa a nevhodnosti tejto komunikácie na trasovanie linky MHD nie pár účelovými spojmi ale hustou frekvenciou spojov.
Radi by L4 videli v pôvodnej trase.
Páni z DnP sa ťažko dostali vôbec k vysvetleniu prečo to takto je pretože obyvatelia boli dosť rozhorčení.
Mal som chuť prihlásiť sa ani nie s otázkou ale s odpoveďou.
Všetko je to spôsobené ako to tu niekto nazval "mokrým snom" o L1 na Sihoť IV pretože tá musí mať opačnú protiváhu aby Kubrej neostal "jeden spoj za hodinu".
Tento mokrý sen je síce pekný ale spôsobuje ako sa ukazuje a viac problémov ako úžitku. To som si uvedomil už v 2016.
Ľudia by si predstavovali aby L4 síce do Kubrej zašla ale nie cez J. Derku ale cez Pred polom. Pre Kubranov dobre ale cestujúci z Opatovej by bol už fakt veľmi zúfalý aby takúto linku využil a viezol sa z Opatovej do mesta cez víkend pol hodinu.
Ľudia z Kubrice vyjadrili nespokojnosť že keď konečne dostavali Kaufland tak s ním stratia spojenie. Takisto s Billou, Žemberákom (vraj tam chodí niekto na obedy), stanicou a lekármi Pod Sokolicami.
Toto by som nepovažoval však za najväčší kameň úrazu.
Chápem dobrému úmyslu trasovania L1 avšak vždy som sa vyhýbal riešeniam pri ktorých si nie som istý či nenarobia viac škody ako úžitku.
Na to prídu ešte cestujúci viacerých špičkových spojov L6 zo Sihote po ich zrušení...