Reply on: Marek6283 #14224:
Na časť z tohto mi nedá neodpovedať, lebo sa povedalo "A" bez "B" a vykresľuje nás to v hovadskom svetle.Na čo vodičom pauza v depe, kam sa musia presunúť väčšinou cez pol mesta a autobus potom omnoho dlhšie nemôže jazdiť? Celá táto otázka vyvstala kvôli tomu, že sme sa snažili (a naďalej sa snažíme) dotlačiť mesto k vybudovaniu plnohodnotných sociálnych zariadení na konečných Sihoť IV, Gen. Svobodu a Saratovská, kde by bolo vodičom k dispozícii seriózne zázemie po každom jednom/dvoch kolách, kde by bolo miesto na odpočinok, splachovacia toaleta či malá kuchynka s mikrovlnkou. Teda také sociálky, ktoré sú štandardom už prakticky všade a ponúkajú komfort na odpočinok zakaždým, keď tam vodič príde, a nielen raz v priebehu dňa.
Toto bol celý problém s vozením sa na obed do depa - skutočne si myslím, že mať k dispozícii akurát nechutnú ToiToiku na konečnej je fakt nedôstojné a až dehonestujúce pre prácu vodiča, a prinajmenšom veľmi zložité pre Kolegyne, ktoré sú medzi vami.
milan005
Tiež spojenie Juhu I so stanicou a Maxom.
Zachádzka L1 na Saratovskú nehodnotím pozitívne aj keď rozumiem že je to ,,zapchanie úst,, ľuďom zo starého Juhu ktorí by znovu prišli o kopu spojov ako pri každej zmene od začiatku 90tych rokov.
Myslím že už to čo sa odtiaľ škrklo v 2016 bola hranica únosnosti.
Chápem výhodám trasovania novej L1 na Sihoť ale zároveň vidím nevýhody tým spôsobené na L4, 6 a 11. Jedno bez druhého ako to už chalani písali je ťažko realizovateľné.