Áno, Bohužiaľ vyplynuli tri takéto prejazdy počas voľných dní večer zo Sihote na Juh. Ale majú niekoľko logických dôvodov:
V r. 2016 parkovala drvivá väčšina vozidiel na MHT pod Juhom, žiadne vozidlo nekončilo na Sihoti a nešlo odtiaľ do depa.
Vzhľadom na vyváženosť výkonov - naozaj všetky víkendové turnusy majú okolo 12:00 FPČ, podobný pomer čakania a teda aj dĺžky v práci, možnosť vodiča dostať sa pokiaľ možno domov k obedu, dodržať všetky zákonné aj ľudské náležitosti (naozaj mi nepríde ľudské na turnuse ktorý začína o 8:00 umožniť obed o 17:00).
Aby bolo všetko toto umožnené a narýchlo spravené, ostali aj tieto prejazdy.
Spoj "naviac" by sa za čas ktorý je medzi príchodom na Sihoť a odchodom z Juhu nestíhal a aj tak by len narušil pravidelnosť.
Ak by tieto prejazdy neboli, boli by vozidlá končiace na Sihoti ktoré by išli prejazdom aj tak parkovať pod Juh.
A čo? Zákon o VD nepozná ani 24-hodinový lístok, to neznamená že objednávateľ nemôže takýto lístok do tarify zaniesť. Kompetencia určovať cestovné je daná objednávateľovi a nijak mu nezakazuje napr. rôzne sadzby cestovného podľa formy platby.
Ako som už spomenul, systémov kde sa líši cena lístku podľa spôsobu platby sú na Slovensku desiatky, zatiaľ som nezachytil že by z toho niekde mali právny problém.
Moje i draxterove príspevky ich obsahujú, či zase ďalší čo nečíta? A vieš, kamarát, práve antidiskriminačné v spojení s cl.39a Ústavy a ustanoveniami Obc.zakonnika je klinec po hlavičke. Jasná diskriminácia hotovostnej platby. Rozdiel v rozsahu 150% snáď už ani nejdem rozoberať. To nie je 20c motivácia, to je presne zderstvo.
Tak ak si tu chceme robiť právne názory, poprosím citovať konkrétne paragrafy. Ale hneď z fleku môžem napísať, že antidiskriminačný zákon sa tohto netýka, lebo ten zakazuje diskrimináciu len z konkrétnych vymedzených dôvodov.
Draxter, prečo ste do hlavnej správy tu na imhd nedali medzi hlavné body aj 150% zvýšenie ceny základného lístka a 100% zvýšenie ceny celodenného lístka? Idete len o niečo málo transparentnejšie než hlúpa dovodová správa zastupiteľstva
Vedia mudrci z iných prevádzok, ako je vyriešená platba BK v Prahe? Je jeden prístroj v strede vozidla (takže súpravy T3 ho majú dva). Žiadne pri každých dverách. Hlavne že ten sms lístok napriek výberu parkovného cez sms ani len nikto neuvažoval.
Načo sa bavia s niekým, kto si nedá námahu áno po tebe čítať.
Za mňa jasné chýbal pro odsúhlasení MsZ zákonný predpoklad podľa §15 a teda ja by som to napadol. Rovnako ako stláčanie práva podľa cl39a Ústavy, diskriminácia hotovostných platieb a tým pádom to vnímal ako nátlak. Rovnako je doplnkový predaj u vodiča blbosť, lebo to je základný lístok, čo sa vylučuje. Tu je toľko veci ale, ešte ti pošlem mailom, lebo na niečo by sa ešte pripravili, keď poviem.
Presne tak, zákon (tento ani žiadny iný) nepozná "prirážky za platbu v hotovosti", a takto ako si to pomenoval (tvoj pojem, ja sa držím ineho s iným záverom) to jasne je v rozpore so zákonom.
Nikde v zákone nemáš ani to, že 40% úrok je úžera, a predsa je. Takže hotovostné základné cestovné vo výške 250% cestovného z DK je čo potom....na to už nie je ani správy pojem. Za mňa zderstvo a obchádzanie zákona.
Prestaň sa hrať na médiá hlavného prúdu a láskavo čítaj. Tak podrobne zhrnuté a zdôvodnené ako do mňa to nemáš nikde a od nikoho. Ešte aj dovodová správa pre MsZ ani spolu s materiálmi neobsahuje to, čo by mala, takže skroluj a čítaj. A potom sa zapoj, nie od dvoch príspevkov ako máš vo zvyku.
Vysvetlim asi takto : Nemocnica je tu asi najvacsi zamestnavatel, kedze Odeva-neskor Ozeta uz nie je taka ani Kara , LOTka ci AOZ=VOPka ako byvali a nie je ziaduce aby tam zamestnanci jazdili autami koli nedostatku miesta. Sestricky potrebuju vystriedat kolegine po nocnej asi tak 5:45 aby tie prasili na autobusy a na stanici stihali tie dedinske. Tie staznosti plne chapem obidve a ano, kazdemu nevyhovies. No a sestrickam hladime,kazdy z nas sa im uz dostal alebo dostane do opatery a samemu sa mi stalo ze ten moj "ksicht" zpoza volantu spoznala jedna a vzorne sa starala kedze ma mala zapisaneho v dobrom. Pozname ale aj opacne pripady...
milan005
V r. 2016 parkovala drvivá väčšina vozidiel na MHT pod Juhom, žiadne vozidlo nekončilo na Sihoti a nešlo odtiaľ do depa.
Vzhľadom na vyváženosť výkonov - naozaj všetky víkendové turnusy majú okolo 12:00 FPČ, podobný pomer čakania a teda aj dĺžky v práci, možnosť vodiča dostať sa pokiaľ možno domov k obedu, dodržať všetky zákonné aj ľudské náležitosti (naozaj mi nepríde ľudské na turnuse ktorý začína o 8:00 umožniť obed o 17:00).
Aby bolo všetko toto umožnené a narýchlo spravené, ostali aj tieto prejazdy.
Spoj "naviac" by sa za čas ktorý je medzi príchodom na Sihoť a odchodom z Juhu nestíhal a aj tak by len narušil pravidelnosť.
Ak by tieto prejazdy neboli, boli by vozidlá končiace na Sihoti ktoré by išli prejazdom aj tak parkovať pod Juh.