Reply on: ajjo #13896:
N2 - čo povedať, ani my nie sme zo železa a niekedy ten tlak nevydržíme. 
Špička - ukončenie a začiatky špičiek boli predmetom mnohých diskusií. Nakoniec padlo rozhodnutie (pevne verím, že rozumné), že poobednú špičku ukončíme v momente, kedy počet cestujúcich klesne pod sedlové hodnoty. To nastalo asi o pol piatej, odvtedy sa tak nastavil interval "základného režimu".
Dojazdy a výjazdy - ak by jedenástka pokračovala z Hasičskej do vozovne s cestujúcimi, mala by po svojej trase už len jednu jedinú zastávku, a to Ľudovíta Stárka. Alternatívne by sa mohlo zvážiť trasovanie po Zlatovskej, priznávam. Dopĺňanie takýchto výjazdových a dojazdových spojov však bude vecou po finalizácii obehov a budú doplnené tam, kde to bude mať zmysel. Poviem to tak decentne, my musíme hájiť primárne záujmy mesta a strážiť ich financie.
Péčka - asi subjektívne, takže ak sa niekomu nepozdávajú, rešpektujem.

Zdvojené spoje a preklady - zdvojené spoje sa nám vyskytujú vždy buď vtedy, keď ide nejaké "péčko", alebo vtedy, keď (napr. smerom z centra na Sihoť), keď jeden ide na stanicu, druhý priamo. Ten prvý z dvojice ide však spravidla priamo, aby vybral cestujúcich na sídlisko a nenaštval ich zachádzkou. Desaťminútová diera smerom zo Sihote v špičkách je bohužiaľ daň za rozdelenie linky 6 na linky 6 a 16.

milan007
Starostlivý hospodár vie, že peniaze smrdia rovnako, či platíš kartou bankovku, dopravnou. A keď niečo zadáva do súťaže, má to mať hlavu a pätu. Ak to malo hlavu a pätu tak načo teraz tie zmeny, keď platba kartou bankovou bude trestaná sumou vyššou než je základný zľavnený lístok. Akože 60c prirážka?