Reply on: draxter #13826:
SMS lístok predpokladám, že nie je preto lebo časť ceny samotného lístka skončí u operátora. Vo výsledku je tak lístok drahši, ako lístok v hotovosti. Napr. V Bratislave je ešte o 10 centov drahší ako klasický papierový lístok (tých bonusových 10 minút nerátam, keďže ak chceš mať istotu, že ti príde včas je vhodné si ho aspoň 2 minúty pred odchodom spoja zakúpiť).
Michal Mazánik
Čo sa týka verejnej prezentácie, milanovi005 (z kontextu mi vyplýva, že hovoríme o ňom) sme zodpovedali najviac otázok zo všetkých prítomných ľudí, je to viditeľné aj na zázname, ktorý je zverejnený. Zástupkyne MsÚ potom dali slovo aj ďalším obyvateľom, aby čo najviac ľudí malo možnosť položiť otázku. Ja som kedysi milanovi005 aj písal e-mail, príležitostne prebieha komunikácia aj medzi ním a Tomášom, vždy sme boli otvorení aj tomu sa stretnúť a diskutovať.
Ohľadom zmien v návrhu, skúsim zareagovať v bodoch. Mnohé veci sme tu už ale vysvetľovali, takže sa budem opakovať:
L1 cez dva Juhy: áno, toto je vec, ktoré pribudla dodatočne. Máme za to, že Južanom to pomôže a iným cestujúcim to neublíži.
L2 cez Jesenského: bola v návrhu od začiatku, dokonca hneď prvú testovaciu jazdu s Tebou sme išli po tejto ulici.
L5: so zrušením linky (okrem školských a robotníckych spojov) sa počítalo už v úplne prvej verzii novej koncepcie, keď sme prezentovali jej schému, sedel si v zasadačke na MsÚ aj Ty. Mimochodom, k zrušeniu linky 5 prišla len jedna pripomienka.
L4: táto trasa bola tiež prezentovaná už na úplne prvej internej prezentácii, na ktorej si bol prítomný, spolu sme ju aj testovali. Ak ma pamäť neklame, zrovna k Jána Derku neboli ani z Tvojej strany vznesené zásadné pripomienky, diskutovali sme skôr o polohe zastávky Na kameni.
L7: taktiež bola v návrhu od začiatku, zmeny ohľadom trasovania cez Odevnú a Lipovú boli zvolené práve na základe opakovaných testovacích jázd s Tebou aj inými Tvojimi kolegami, aby sme sa vyhli odbočeniam, kde autobus výrazne zasahoval do protismeru na frekventovanej Bratislavskej a Zlatovskej.
Školské spoje: boli zapracované na základe veľkého množstva požiadaviek poslancov a občanov. Sú označené písmenami, aby zbytočne nebol bordel v CP bežných liniek. Väčšina cestujúcich si ich existenciu ani nebude uvedomovať, podobne fungujú školské spoje v Prešove.
Nočné linky: áno, pôvodne sa počítalo iba s linkou N1, Sihoť a Západ nemali byť v noci obslúžené vôbec. Po diskusii so zástupcami Útvaru mobility padlo rozhodnutie zabezpečiť počas nocí pre voľným dňom plošnú obsluhu. Toto sa udialo až tesne pred verejnou prezentáciou.
Niekoľko drobných zmien bude aj v cestovných poriadkoch, ktoré zverejníme v pondelok - vychádzajú aj z podnetov, ktoré boli vznesené tu na diskusnom fóre.
Čo sa týka toho, že budeme všetci ďaleko - zaviazali sme sa až do konca roka 2025 spolupracovať s mestom, vyhodnocovať podnety, ako z prevádzky, tak aj od cestujúcich a zapracovávať prípadné zmeny. Takže rozhodne to nie je tak, že 1.9. odhadzujeme lopaty a už nás to nebude zaujímať. Ja osobne určite nebudem ďaleko ani po 31.12.2025, pretože v Trenčíne bývam a nemám v pláne sa sťahovať. S Tomášom sa možno časom budete zdraviť aj spoza volantov.