Reply on: Michal Mazánik #13554:
Lenže tento graf vychádza zo súčasného "noty na bubon" cestovného poriadku, kedy je 28 skresaná. Premávka do večera tam teda zahrnutá nemôže byť. A dôležitým faktorom je, že kedy 28 jazdí na Sihoť - raz za dve hodiny a ešte ju v "x" tesne povyžiera linka 6 idúca 5 min pred ňou.Linka 23 je slabá, jeje spoje pod 28 vytvoria jednozančne potenciál. Preto bola linka 28 aj zriadená a jej čísla pred drastickými škrtmi odôvodňovali dokonca úvahy o kĺbaku. Čiže isto nie, sám bývam na Halalovke, spojenie na Juhu III musí ponúknuť aj zaujímavý cieľ. 28 bola k 8 a 18 logickým výsledkom. To, že sa skresaním v roku 2012 dostala do tejto podoby, nevypovedá nič o jej potenciáli. Ale vypovedá to o tom, že s linkou 23 boli kadejaké pokusy (aj premávka do 22:30) a NIKDY to nebolo zlepšenie. Zatiaľ čo 28 áno. Pravidelný interval 30-60 min urobí niečo iné, než súčasných 120.
TomoSK
Bohužiaľ, nateraz si budeme asi musieť vystačiť iba so zastavovaním na veľkej stanici. Prípojom ako takým bola pri koncepcii cestovného poriadku venovaná osobitná pozornosť, a tu by som mierne poodkryl z CP, že z Vinohradov bude možné docestovať (uvádzam režim víkend, je najslabší čo do intervalu) na železničnú a autobusovú stanicu každú hodinu od cca 5. do 21. hodiny s cestovným časom 23 minút. Časová poloha je nastavená na odchod v 50. minútu z Vinohradov a príchod v 13. minútu na stanicu tak, že prípojný Ex Tatran smer Bratislava odchádza v 26. minútu (prestupný čas 13 minút) a prípojný R Považan smer Žilina odchádza v 23. minútu (prestupný čas 10 minút).