"Ponukame atraktivne financne aj platobne podmienky" taketo nemiestne humory davat, az mi vecera zabehla.
Ale aspon mam odpoved na otazku, ci sa teda dopravcovia pokusia udrzat si personal aj nejakymi realnymi opatreniami, alebo to zase skonci len mraucanim v mediach ako nikto nechce robit.
Dobrý deň. Dlho som tu nepísal, aspoň ste nemuseli hodnotiť palce dolu. Dnes , ak to tu čítam, prímestská doprava má zásadný problém. Pablo píše, že nie sú vodiči, lebo málo platia. Aj Theo niečo v tomto duchu. Nuž, ale a to tu takmer všetci odmietate, treba sa pozrieť pravde očí. Aké sú priority mesta Trenčín, či TSK ? Napríklad https://trencin.sk/samosprava/uzemne-planovanie/revitalizacia-stareho-zeleznicneho-mosta/
A mnoho iného.
Súhlasím väčšina má problém s nedostatkom vodičov, ale prečo? Odrobiť 200+ hodín mesačne za 1100-1200e čistého, posledné mesiace bez prémií s kopou nadčasu a super prístupom vedúcich... Stačí adekvátne zaplatiť za prácu ktorú vyžadujú a budú mať zástup ľudí čo bude chcieť jazdiť.
Povedz mi, koľko gastarbajtrov majú naši dopravcovia z nemecka alebo francúzska a potom sa môžeme baviť o tom, čo je a čo nie je výhovorka.
Každopádne k téme, myslím, že SAD TN by našiel viacero spojov, ktoré by si zaslúžili redukciu bez ohľadu na počet zamestnancov. Určite by som sa pozrel na linky TN-ZA, MY-BA, možno aj spoje po hlavnej ceste medzi TN-NM...
Nie, je v tom rozdiel. Mesto Trenčín v roku 2017 predĺžilo vtedajšiu zmluvu s SAD Trenčín a. s. v súlade s legislatívou. TSK už podľa platnej legislatívy zmluvu predĺžiť nemohol (už bola raz predlžovaná).
Nakoľko nestihol súťaž ukončiť, pokračovanie kontraktu zabezpečili formou správneho konania s dopravcami, ktorým bola uložená povinnosť zabezpečovať dopravu aj po ukončení zmluvy. Išlo o jednostranné uloženie povinnosti dopravcom zo strany TSK.
V TN sa prepadla šanca na trolejbusy, ale nevymýšľať, súčasný vozový park je dosť ekologický. A inak, kde je reforma MHD? Kedy bude predstavená sa už vie? Rád by som konečne piaty klbak do obehu.
Presne tak. Je to nezmysel čo zase úradníci Eú požadujú. Sme v iných problémoch, než si zničiť úplne ekonomiku a verejnú dopravu
Veď nové euro6 naftaky sú už akceptovateľné aj z pohľadu ekológie. Zachvilu by chceli určovať, kedy si môžem prdnúť.
Vážení cestujúci, v termíne od 31.10.2023 je v linkách prímestskej autobusovej dopravy SAD Trenčín, a.s. preprava kolobežky (aj v zloženom stave) zakázaná.
Zápisnica k obnove linky Opatová-družstvo - Juh bola zverejnená. V skratke, poslanci aj mesto sú za jej obnovu. Všetko stojí a padá na dohode s majiteľom družstva, kde by sa autobus mohol otáčať.
kvorka
Veď nové euro6 naftaky sú už akceptovateľné aj z pohľadu ekológie. Zachvilu by chceli určovať, kedy si môžem prdnúť.