Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
A vie sa už aspoň kto je na vine tej nehody?
Reply on: Jacob #12902:
Tu je to lepsie vidiet
Reply on: Jacob #12902:
Moc mierne to neni teda 😂
Reply on: Jacob #12902:
Chudák...😢 To bol zrovna môj obľúbený autobus.
Tak a je to tu... prvá nehoda (asi). Našiel som túto foto dnes na Facebooku, detaily ako a presne čo sa stalo nie sú síce známe, ale ak dobre vidím tak autobus má mierne ťuknutý predok.
Reply on: PtrkHrnk #12899:
V TN sa našťastie nikto nikdy nevydal cestou úplnej dementnej revolúcie, preto sa čísla dávali vždy veľmi uvážlivo:
https://imhd.sk/tn/doc/sk/10082/V%C3%BDvoj-liniek-mestskej-hromadnej-dopravy-v-Tren%C4%8D%C3%ADne
Reply on: PtrkHrnk #12899:
To je čo "poupratovať? Nemyslíš vážne, tu nejde o geometrický rad, aby bol plný. Tu ide o to, že číslo je spojené s dákou linkou a preto opätovné použitie toho istého čísla treba vždy zvážiť.
Linku 9 by som dal, len ak by jazdila niekde do Istebníka. Linku 10 len ak by sa niečo robilo s 2/12 (napríklad ich spojenie do linky jedinej, cez Noviny do Nozdrkoviec ako kedysi).
Linka 28 isto nie je "navyše" je logickým vyústením radu, pôvodne na Juh III k linkám 8 a 18. A číslo je dnes veľmi dobre etablované. S takýmito úpravami nesúhlasím.
PS: obsluha Električnej - to je čo? Linka 21 obsluhovala z nej nemocniu a časť Novíny. Dnes linka 12 obslúži príslušnú časť Novín a nemocnica má spredu viac než slušné spojenie všade. Mne osobne príde potrebné obslúžiť ŽST Zlatovce a Kvetnú. Ostatná časť Bratislavskej obsluhu nepotrebuje, nie je prečo.
Reply on: kvorka #12898:
A mohli by sa popri tom poupratovať čísla liniek? Zdá sa, že chýbajú čísla 9, 10, 14 – 16, 18 – 21 a 26. A zase 27, 28 a 31 sú navyše.
A keď sa má od novembra 2023 zrušiť "integrovaná doprava", zatiaľ bez náhrady, nemalo by sa porozmýšľať o obsluhe napr. ul. Električnej a zvyšnej časti Bratislavskej? 🙃
Dúfam, že sa v Zámostí rozhodnú konečne pre nosnú linku aj do nových častí. Ak by sa infraštruktúra dokončila ako treba, viem si predstaviť linku 3 zo Záblatia cez Zlatovce, Vinohrady, Istebník do centra a na Juh I v intervale 30/60/60. Naopak linka 13 by potom mohla byť obojsmerne predĺžená zo Zlatovskej cez Brniansku a Zlatovce, Vinohrady do Istebníka a tam aj končiť.
Linku 5 by potom bolo možné zrušiť. Hodila by sa aj zastávka v Zlatovciach pred kruháčom Záblatská x Hanzlíkovská x Psotného x Brnianska.
Reply on: Zukato #12878:
V utorok som míňal v Drietome jeden SOR NBG 12 v arriváckych nových farbách na prevozných RZ z Moravsko-sliezskeho kraja. 🙂 Fotku nemám, ono sa to spoza volantu fotí blbo. 😉
Reply on: Marek6283 #12889:
Vďaka za odpoveď. Tak nech to dobre jazdí.
Reply on: Marek6283 #12889:
Neviem, či to s tým súvisí, ale sú s tým spojené zaujímavé zvukové prejavy. Odporúčam postaviť sa na Mateja Bela smer konečná, kde tie autobusy pri rozjazde do kopca sa mi zdajú výrazne hlučnejšie, než to bolo u starého dopravcu.
Reply on: FifoSk #12893:
Mesto ho pravdepodobne odpredá formou verejnej súťaže, nakoľko nemá pre tento autobus nijaké využitie. Predaj Crosswaya #22 mestu musel byť zrealizovaný z dôvodu, že sa na tom v Dodatku č. 17 k zmluve mesto dohodlo s predchádzajúcim dopravcom.
Reply on: TeBeCe #12892:
A čo sa s ním bude teda robiť
Akurát na Regine hovorilo o MHD Trenčín a teta zo SAD Trenčín povedala, že Crossway #22 prešiel do majetku mesta a zvyšné autobusy budú zošrotované.
Inak som si všimol že #436 nefunguje zadný panel.
Reply on: Marek6283 #12889:
Super Marek, budeme radi za relevantné postrehy.
Reply on: mathre #12887:
Prvotny dojem som taky mal ale treba prist na to ako im stupit na krk aby si spravne poreradovali a celkom dobre hore Juhom vybehnu. Ono aj to ze su tichsie robi dojem ze su pomalsie,je to klam...a klbove maju aj redukcne cisla 1 2 3 na odobratie rychlostnych stupnov. Ja som spokojny,zatial male muchy vychytavame,doladujeme a spoznavame vsetko.
Reply on: mathre #12887:
Určitú “pohodlnosť” nových vozov v prevýšení som si všimol, ale skôr ako rozdielu CNG/diesel to pripisujem tomu ako individuálne reaguje manual/automat. Samozrejme závisí aj od vodiča.
Jedna otázka pre tých, čo s tými novými vozmi jazdia, prípadne ako cestujúci už sa odviezli. Bol som cez víkend na návštevu u starých rodičov v Trenčíne, dedko je bývalý vodič SAD Trenčín a samozrejme sme preberali aj nového dopravcu. Hovoril s bývalým kolegom, ktorý aktuálne jazdí s tými SORkami a do kopca sú vraj dosť lenivé. Toto som zachytil aj pri napríklad plynových busov v Brne, že sa to o nich hovorí. Vie niekto povedať, či je naozaj tak veľký rozdiel v jazde napríklad hore Juhom oproti dieslovým autobusom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.