Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Michal Mazánik #12732:
Pravda. Ale aj tak kade by si presmeroval tie linky? Bez toho aby išli cez starý cestný most nemajú ísť kadiaľ. Jedine cez nový cestný most, ale tým pádom neobslúžia ani centrum ani nič.
Reply on: Jacob #12731:
Len doplním, že to nie je v celom úseku štvorprúdová komunikácia, pretože opravy sa týkajú aj Bratislavskej ulice, ktorá je vybudovaná v klasickom profile. Informácie o presmerovaní nie sú žiadne, ale vo štvrtok dochádzalo v MČ Západ k meškaniam až do 20 minút (počas frézovania pri Old Herolde).
Reply on: kvorka #12730:
Na stránke mesta či SAD-ky zatiaľ žiadne info, zároveň je asi aj skoro keďže ešte len v piatok začali. Ale úprimne na to, že v piatok začali úsek: "Hasičská, Pribinova, Štefánikova medzi starým cestným mostom a okružnou križovatkou pri Maxe" tak čo som išiel okolo 16:00 z práce od Maxu tak nevidel som na tomto úseku nič robiť. Takže som úprimne zvedavý či to stihnú do toho ich termínu 27.7... plus aké budú obmedzenia, ale snáď nie tak hrozné keďže je to dvojprúdovka v každom smere.
v súvislosti s opravou povrchu cesty I/61 od Billy po Nové Zlatovce budú aj nejaké obmedzenia v MHD?
Reply on: henko151 #12715:
Moznosti su taketo:
Pred začatím plnenia zmluvy dôjde k úpravám cestovného poriadku alebo prejazdnosti tohto podjazdu tak, aby budúci dopravca nebol obmedzený výškou prejazdnosti podjazdu. Verejný obstarávateľ zvažuje niekoľko variant, ktoré zrealizuje pred nástupom dopravcu na výkon. Zvažované varianty č:
 prehĺbenie podjazdného profilu (zvýšenie podjazdnej výšky)
 zrušenie zastávky pri kostole a jej preloženie k mostu (otáčalo by sa cez most ponad potok)
 úplne zrušenie zastávky (pretože najbližšia zastávka je vzdialená len cca 400 m Opatová, maják)
 dostavba jednosmernej cesty medzi cintorínom a školou a jej napojenie na cestu I/6 v existujúcej križovatke (ul. 10. Apríl)
Reply on: mathre #12727:
Tiež by ma to zaujímalo. Pretože mi na kvalite panelov záleží.
Na margo panelov. Ako bude riešené vonkajšie zobrazovanie cieľa a zastávok? Bude stále aj na prednom displeji vidieť nácestné zastávky, alebo to konečne prehodia do režimu vpredu cieľ, na boku cieľ + zastávky a vzadu číslo?
PS pre vodičov: výpoveď treba doručiť zamestnávateľovi do 30.06.2022, ak chcete skončiť k 31.08.2022. 👍 A prípadne začať pre druhého robiť.
Reply on: dzio #12716:
ešte chýba červený pás dole 😉
Reply on: Vladimír #12722:
Ja teda toto kvitujem, EMtest nechceme...
Reply on: Vladimír #12722:
Zodpovedá to šotopravidlám. Aj keď musím priznať, že obhajobu Emtrestu by som nečakal ani od najmilitantnejších zástancov DBL dogmy.
Reply on: FifoSk #12720:
Aktuálny bratislavský + nitriansky štandard (koordinujú ho spoločne) bol odkukaný ako výber toho najlepšieho zo Švajčiarska. Rovnaký štýl sa plánuje pre Trenčín. Podľa mňa je to to najlepšie, čo v tejto republike je (a aj spoza hraníc môžu závidieť...).
Tvoj názor Ti neberiem. Ale nemôžem sa prestať čudovať, ak by toto niekto menil za starý EMtest.
Reply on: TeBeCe #12718:
Treba ale povedať, že to nebudú rovnaké panely. Trenčín má objednané širokouhlé LCD virtuálne rozdelené na dve obrazovky (ako električky v BA) - v ľavej časti bude trasa, vpravo prestupy a oznamy.
Reply on: TeBeCe #12718:
Takže nič moc. Nie že by to nebolo dobré ale radšej by som bol keby to bol niečo na štýl starých EMTestov. Že by to tam ukazovalo viacej informácií.
Reply on: henko151 #12715:
podjazd sa má riešiť nejakým podkopaním či čo... rozprávali o tom, keď bola tlačovka pri podpise zmluvy
Dobrý deň, chcem sa spýtať, že či niekto nemá fotku vnútorných panelov ktoré budú vnútri autobusov alebo aspoň akej značky sú.
Toto je prvy novy autobus pre Trencin.
Otázka na miestných: podjazd v Opatovej sa nejak vyriešil? Teraz akurát pozerám, že NSGčka sú ešte vyššie ako Crossway #22, čiže ak sa nezmestil on, nezmestí sa ani žiaden z nových autobusov.
Reply on: S499.1023 #12713:
...aj ja, si mi to vzal z úst. Hlavne že linka 50 bola aj predmetom VO. Takže teraz si serú do huby a možno otvárajú aj nejakú možnosť napadnutia. Nechápem.

Pritom, ak by mesačník (PCL) platil aj na nočák, a tento by jazdil aspoň režim 5/6 a 6/7 (s tým, žeby aj v týždni robil návoz na Zemplín aspoň jedným kolom, však zvozy vodičov fungujú, akurát by boli de facto verejné), a vždy vo sviatky, keď sa ide do mesta na zábavy, diskotéky, tak by aj táto linka mala iné využitie.

Namiesto toho mesto vlastne hovorí, choďte taxíkom, MHD tu pre Vás nie je. Parkovné vyberá, a to hojne, ale financovať linku MHD ako krajské mesto, ktorá obsluhuje hlavnú os mesta, to už nie. Nič pre jej propagáciu. A to, že na Silvestra ju posledných 15 rokov nevypravovali, je ukážka demagógie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.