Inak to bohviekedy začnú robiť tú Hasičskú, podľa informácie na stránke mesta mali už 24.6. a dnes išiel som od kruháču pri Maxe až po Braneckého a nikde nikto, tak som zvedavý ako to stihnú do ich termínu 27.7.
Veď ja nehovorím, že by som ich chcel presmerovávať, len som tu spomenul meškania. Za tieto úseky neexistuje vhodná obchádzka (okrem už draxterom spomínanej MRŠ).
Pokiaľ sa robí na Bratislavskej, tak nie je čo presmerúvať, 31 to neovplyvní. Ak to príde k mostu, vtedy to bude průser, tam by sa hodilo asi ráno otočiť linky 7/17 cez nový most na leto...no a Hasičská? To bude ešte len horor...Štefánikova sa porieši ako začiatkom 90.rokov po Železničnej v jednom smere vždy.
Pravda. Ale aj tak kade by si presmeroval tie linky? Bez toho aby išli cez starý cestný most nemajú ísť kadiaľ. Jedine cez nový cestný most, ale tým pádom neobslúžia ani centrum ani nič.
Len doplním, že to nie je v celom úseku štvorprúdová komunikácia, pretože opravy sa týkajú aj Bratislavskej ulice, ktorá je vybudovaná v klasickom profile. Informácie o presmerovaní nie sú žiadne, ale vo štvrtok dochádzalo v MČ Západ k meškaniam až do 20 minút (počas frézovania pri Old Herolde).
Na stránke mesta či SAD-ky zatiaľ žiadne info, zároveň je asi aj skoro keďže ešte len v piatok začali. Ale úprimne na to, že v piatok začali úsek: "Hasičská, Pribinova, Štefánikova medzi starým cestným mostom a okružnou križovatkou pri Maxe" tak čo som išiel okolo 16:00 z práce od Maxu tak nevidel som na tomto úseku nič robiť. Takže som úprimne zvedavý či to stihnú do toho ich termínu 27.7... plus aké budú obmedzenia, ale snáď nie tak hrozné keďže je to dvojprúdovka v každom smere.
Moznosti su taketo:
Pred začatím plnenia zmluvy dôjde k úpravám cestovného poriadku alebo prejazdnosti tohto podjazdu tak, aby budúci dopravca nebol obmedzený výškou prejazdnosti podjazdu. Verejný obstarávateľ zvažuje niekoľko variant, ktoré zrealizuje pred nástupom dopravcu na výkon. Zvažované varianty č:
prehĺbenie podjazdného profilu (zvýšenie podjazdnej výšky)
zrušenie zastávky pri kostole a jej preloženie k mostu (otáčalo by sa cez most ponad potok)
úplne zrušenie zastávky (pretože najbližšia zastávka je vzdialená len cca 400 m Opatová, maják)
dostavba jednosmernej cesty medzi cintorínom a školou a jej napojenie na cestu I/6 v existujúcej križovatke (ul. 10. Apríl)
Na margo panelov. Ako bude riešené vonkajšie zobrazovanie cieľa a zastávok? Bude stále aj na prednom displeji vidieť nácestné zastávky, alebo to konečne prehodia do režimu vpredu cieľ, na boku cieľ + zastávky a vzadu číslo?
Aktuálny bratislavský + nitriansky štandard (koordinujú ho spoločne) bol odkukaný ako výber toho najlepšieho zo Švajčiarska. Rovnaký štýl sa plánuje pre Trenčín. Podľa mňa je to to najlepšie, čo v tejto republike je (a aj spoza hraníc môžu závidieť...).
Tvoj názor Ti neberiem. Ale nemôžem sa prestať čudovať, ak by toto niekto menil za starý EMtest.
Treba ale povedať, že to nebudú rovnaké panely. Trenčín má objednané širokouhlé LCD virtuálne rozdelené na dve obrazovky (ako električky v BA) - v ľavej časti bude trasa, vpravo prestupy a oznamy.
mathre