Reply on: kvorka #12613:
Plus ak by mal byť kĺbový ako záloha tak bohvie či by niekedy išiel vôbec. Pri starej SAD-ke mám skúsenosť, že raz jeden spoj nešiel vôbec a prišiel ďalší spoj v poradí extrémne preplnený. A to nehovorím, že Citelis čo bol v zálohe nebol možno ani pojazdný, čiže to nebola ani poriadne záloha. Tam ak má byť záloha by stačil predsa obyčajný, načo kĺbový by mal byť v zálohe? To mi rozum neberie... kĺbových bude len 5 a aj z toho aby bol jeden v zálohe je blbosť. Úprimne som zvedavý čo všetko sa môže zmeniť výmenou dopravcu. Lebo komfort v podobe nových autobusov je jedna vec. Ale ak majú ostať takéto linky s takýmito intervalmi tak pre mňa osobne už ako aj teraz je MHD nepoužiteľná.
irizar
A vozidla a vodicov na to skratenie intervalu chceme teda vziat odkial presne?