Reply on: Michal Mazánik #12186:
jednotku na stanici ukončiť nemôžeš, stále veľa ľudí robí v TRENS-e, a sídlisko Pred Poľom by dostalo na frak ak by prišlo o polovicu spojov, to by linka 11 nevyjazdila sama. Ja sa preto skôr prikláňam k tomu, aby sa prípadne 1 presmerovala okolo neho na Sihoť a naopak linka 2/12 môže jazdiť do Kubrej. Stálo by to za úvahu. Potom by 1 bola určená vyslovene pre kĺbaky, lebo by spolu s linkou 8 vytvorili kostru celej osi Juh - centrum - Sihoť, kde je najväčší prepravný prúd.Tie noviny trpia aj preto, že tá pseudoobsluha linkou 12 je úplne od veci. Presmerovať treba tadiaľ ako píše draxter obidve linky (teda nechať len jednu samozrejme) a je to.
Oblasť Maxu a Pod Sokolice má celkovo nie príliš vhodnú obsluhu, keď zvážime že ÚPN počíta s predĺžením ulice K výstavisku do Kubry, tak potom presmerovanie linky 23 tam by bolo ideálne (alebo 22).
draxter
1.
prečítaj si TN info a zistíš, že žiadny spoj č. 12 na linke 6 posunutý nie je, ale ide o spoj 7:15 na 7:13 (teda nie 6:45, to by bol spoj č. 10) a potom tá linka 24 to je čo? Platí aktuálne CP od 1.9.2019, kde nové spoje nie sú. A potom je tu CP platný od 15.12.2019, kde sú zakomponované spoje začínajúce premávať podľa značky 87 už od 7.12.2019. Takže opäť porušovanie zákona ako pri linke 4 a cestovanie v čase? McFly by bol hrdý spolu s doktorom Brownom.
2.
A inak kde v TN info je tá posilnená linka 24 uvedená? Pri premávke počas sviatkov s nadpisom "linka 24 počas predvianočných sviatkov" ale zmena CP linky 24 NIE JE! Je až od 15.12. A teraz tým, že som to napísal, sa na webe dopravcu i mesta objaví zmenený CP s platnosťou od 7.12.2019 u linky 24 (alebo ani nie, ak si neprečítajú fórum). No bordel na kolečkách táto MHD.