Reply on: Michal Mazánik #12186:
jednotku na stanici ukončiť nemôžeš, stále veľa ľudí robí v TRENS-e, a sídlisko Pred Poľom by dostalo na frak ak by prišlo o polovicu spojov, to by linka 11 nevyjazdila sama. Ja sa preto skôr prikláňam k tomu, aby sa prípadne 1 presmerovala okolo neho na Sihoť a naopak linka 2/12 môže jazdiť do Kubrej. Stálo by to za úvahu. Potom by 1 bola určená vyslovene pre kĺbaky, lebo by spolu s linkou 8 vytvorili kostru celej osi Juh - centrum - Sihoť, kde je najväčší prepravný prúd.Tie noviny trpia aj preto, že tá pseudoobsluha linkou 12 je úplne od veci. Presmerovať treba tadiaľ ako píše draxter obidve linky (teda nechať len jednu samozrejme) a je to.
Oblasť Maxu a Pod Sokolice má celkovo nie príliš vhodnú obsluhu, keď zvážime že ÚPN počíta s predĺžením ulice K výstavisku do Kubry, tak potom presmerovanie linky 23 tam by bolo ideálne (alebo 22).
kvorka
Hlavne, že minulé leto miesto kĺbakov jazdili krátke Citelisy. Do tohto roku sa rozpadli? Nač o teda dopravcovi predĺžili zmluvu na 5 rokov, keď neporiešili nijako vozový park. To teraz mesto po predražených stredných opravách Karos 962 radšej privíta ich prímestské kolegyne miesto napr. opravy Citelisov? Tak to je iný banánistan. Na starú karosu miliónik nájdeme, ale na Citelis nie a radšej donesieme prímestské vozy... ako toto je už porušovanie povinností objednávateľa ako sviňa, toto nie je situácia mimoriadna, je výsledkom zanedbania!
Tu je oficiálna odpoveď mesta na jeho webe:
Prečo vozidlo #66 (dvojdverové prímestské) jazdí MHD aj mimo špičky a cez víkendy? Je pravdou, že budú zaradené ďalšie takéto nevyhovujúce vozidlá na MHD? Vie mesto, v akom stave je vozový park - napríklad voz #35? Prečo sa ľudia musia tlačiť v prímestskom vozidle, hoci k dispozícii je piate kĺbové vozidlo a sú tu spoje na linkách 6, 7/17 ktoré by boli vhodné na jeho nasadenie? JE nemysliteľné, že sa nasadí prímestký voz, pričom schopný mestský voz stojí. Mieni mesto konečne riešiť v predvianočnom období tlačenice na linke 24 cez víkend nasadením kĺbového vozidla alebo je to mestu jedno ako po minulé roky?
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 26.11.2019
Vozidlo Modelu Karosa C 954 (modré prelepené na červeno, dvojdverové) jazdí aj v špičkách, nakoľko nie je technicky tak poruchové ako vozidlá modelu Citelis. V auguste v roku 2022 konči zmluva s dopravcom a musia sa pripraviť poklady pre ďalšiu súťaž, kde podmienkou budú nové vozidla MHD. Vieme, v akom stave je vozový park MHD. Ak bude poruchovosť vozidiel MHD Trenčín vysoká, pristúpi sa k zaradeniu aj dvojdverových vozidiel do obehu. Podľa dostupných informácií sú nasadené všetky možné vozidlá, ktoré nie sú buď na STK a EK alebo v dielni na oprave. Informáciu ohľadom posilnenia spojov 24 linky si prečítajte v decembrovom INFE, ktoré vyjde 3. decembra 2019.