Reply on: S499.1023 #11673:
V prípade nákupu nového vozidla sme na FMK riešili aj to, čo s týmto vozidlom po skončení zmluvy so SAD TN. Teda ak by bol náhodou vybraný iný dopravca. Pôvodný návrh zo SAD TN bol, aby vozidlo zostalo v majetku SAD (Prikladám email od spomínanej pani Capovej). Čakalo sa vtedy na vyjadrenie SAD TN, či akceptuje podmienku spätného odkúpenia vozidla po skončení zmluvného vzťahu mestom za zostatkovú hodnotu (druhý email od pani Vaššovej k dodatku).Pôvodný návrh tuším nikto z členov komisie nepovažoval za "verejný záujem".
JurajZaTn
2/ Ani ja nemam ziadnu vyhradu, ze tu prispievate. NAOPAK! Velmi si vazim, ze ste sa nasiel ako aspon jeden komunalny politik, ktory sem prispievate svojimi nazormi a nametmi.
(Len si myslim, ze by dopravackej veci viac prospeli Vase fakty ako popis politikarcenia, ktory je v konecnom dosledku kontraproduktivny, lebo popisovat nazorove rozpory medzi poslancami, demokraticky zvolenou vacsinou a "ukrivdenou" mensinou - a nakoniec jednotne ako za sociku hlasovat spolocne "ako jeden muz" v komisii i v MZ... A ze Vam niektore veci neprejdu? No zial, taka je demokracia, pokial niektori ini v demokratickom hlasovani vo volbach volicov presvedcili viac ako Vy a ziskali vacsinu, nie je to ich chyba a tu na iMHD by som im to nevycital. A ak popisovat system fungovania komisii a stanovisko demokraticky prehlasovanej mensiny, tak pravdivo.)
3/ Tiez som rad, ze aj viaceri clenovia iMHD sa podielaju na pozitivnych zmenach, i takych, ktore ste inicializovali Vy. Myslim, ze na to tu toto forum je.
4/ Byt proti obnove autobusov, ktore v zmysle sucasneho pravneho poriadku a uctovnych predpisov su vo vlastnictve dopravcu - a nenapisat, ze inac to ide iba v pripade, ak by si mesto zriadilo Dopravny podnik (a priamo iniciativne ten Dopravny podnik nenavrhnut!) je iba polovicate a bezvychodiskove stanovisko a riesenie, ktoreho koniec je v marazme uplneho rozpadu a konca vozidloveho parku MHD.
5/ Pan poslanec, kedykolvek ste na dalsej osobnej diskusii o MHD v Trencine vitany!