Reply on: Jacob #11203:
1/ Zbytocne spochybnujuce "Bohvie co". Nie su to ziadne tajne veci, staci si namiesto spochybnovania najst vyrocnu spravu, ktora je verejne na internete pristupna, len treba trochu "poguglovat".2/ Prednedavnom sa nekupili pre primestsku dopravu LE dva, ale 8. Tato informacia je tiez verejne pristupna, tiez staci trochu "poguglovat".
https://www.tsk.sk/aktualne-spravy/tlacove-spravy/2017/v-primestskej-autobusovej-doprave-v-trencianskom-kraji-prvykrat-jazdia-nizkopodlazne-autobusy.html?page_id=445017
mathre
V prvom rade, nikto nepotreboval vysvetlenie medzi novým a starým modelom osobného auta a tiež nie ani autobusu. Keby bol tak inteligentný ako sa hrá, tak by vedel, že nemusí tu rozlišovať výrobcov autobus medzi Renault-Irisbus a Iveco, nakoľko sa koncepčne stále jedná o také isté vozidlá. To, že prístrojová doska a motor s prevodovkou a facelift sú iné, neznamená že to koncepčne nie je to isté auto. Ono to totiž to je to isté auto, je to polonízkopodlažné auto a basta. Koncepčne nespôsobilé do MHD.
Opýtaj sa prosím pána chytrého, či v prípade zhorenia vysokopodlažnej Karosy požiadajú Iveco, aby im takú vyrobilo.
A k cenám. Zákazník typu SAD Trenčín/SAD Žilina, ktorí od nich odobrali niekoľko stoviek vozov predsa nebude mať klasickú cenníkovú cenu za jedno auto, to môže mať nejaká autoškola alebo súkromník čo si kúpi jeden autobus a nie naša SADka. Pán riaditeľ si asi myslí, že sme všetci padli z jahody alebo čo.