Reply on: syko #11381:
ten nárast 1% by nebol, keby sa v lete 2016 neurobí dobrá práca zo strany "našich ľudí" a prijali by nejaký pamflet, ako to pôvodne hrozilo. Keby bola vôľa, urobilo by sa aj viac a nárast by bol kľudne 3%. Ale to by chcelo dať peniaze aj na MHD a nielen strkať do parkovania "hlava-nehlava" bez ohľadu na dodržiavanie zákonnosti, postupnosti, logiky či súhlasu orgánov PZ.
syko
Ak si dobre pamätám územný plán, tá stavaná bytovka je posledný veľký zásah, ktorý by mohol ovplyvniť počty cestujúcich zvýšením počtu obyvateľov/zamestnancov. Žiadna ďalšia bytovka alebo nebodaj obchodná zóna tam v najbližších desaťročiach nevyrastie. Priestor na niečo také tam existuje len v rámci areálu školy alebo nad tými rodinnými domami "pod" otočom. Obe lokality by však pre výstavbu z rôznych dôvodov boli kontroverzné.
Takže jediný spôsob, ako navýšiť počet spojov na Saratovskú by znamenal výraznú zmenu v nastúpenom trende individi automobilovej dopravy, čo tu funguje už od nežnej.
Jedinou reálnou možnosťou by bolo vybudovanie prepojenia Saratovská-Liptovská-gen.Svobodu. Ale pokým tam bude fungovať základná škola, verejnosť by to neprijala aj keby tam boli rampy s čipom len a výlučne v autobusoch MHD.