Reply on: ajjo #11321:
Pises,ze ked sa otvoria vsetky dvere na par sekund,aby 3ludia nastupili...predstav si,ze v zime ked je vonku -15 stupnov a ty si v ako-tak vyhriatom buse a otvoria sa vsetky dvere na par sekund,tak musis sam citit ako to teplo doslova vysaje z busu von.A kym sa zas vyhreje,chvilku trva...to iste je v lete s klimou...pokial budu zastavky tak blizko pri sebe ako ich mame v TN,je to podla mna zbytocna investicia...skor keby mal novy bus to co je standardom uz vsade len tu nie-napr.cuvacie senzory,ktore nema v TN ani jeden bus,popr.kameru cuvaciu.Ale zase urcite bude mat metalizu-co je rozumna investicia
...ale vieme aká je realita. Reálne nasadenie nového vozidla je aj tak vec min. začiatku 2019.
draxter
Klimatizácia + spotreba: je to len a len o objednávateľovi; ak ten bude dôsledne kontrolovať (čo nerobí) ako (a s čím) SADka jazdí, tak potom jej nepoužívanie môže byť dôvodom na sankcie a zápočet s plnením vo verejnom záujme. A to je práve vec pre nové obstarávanie, aby zmluva obsahovala (nielen):
a) zloženie vozového parku
b) nasadenie kapacity podľa CP a potreby, nie že v Trenčíne je playoff, kde sa hralo niekoľko po sebe vypredaných zápasov, na každom 6150 ľudí, ale kĺbového autobusu by sa človek nedorezal - asi je to chránený živočích ? Richard tu spomínal, že sa o to snažil, ako aj niektorí iní, ale keď je msto i dopravca proti, neviem pre koho ak nie pre ľudí sú tie autobusy určené.
Asi najlepšie bude, keď sa kúpi Zetor s vlečkú a bude jazdiť miesto toho Crosswaya, pričom mimo špičky vlečku odpojí ?