Reply on: Jacob #11323:
No vodici tu v TN na Citelisoch maju moznost na pristrojovej doske nastavit fungovanie toho tlacitka.Standardom ale je,ze sa pouziva ako znamenie na vystup,bo ludia tu nie su zvyknuti na tlacitkovy system.Viem sam,ked som jazdil na Citelisoch ako striedac,ze ked som mal zapnuty system otvarania dveri na tie tlacitka,tak len mladsi ludia vedeli,ze musia stlacit.Vela ludi-hlavne starsich vtedy v buse dost vykrikovalo,nech uz otvorim dvere a tak isto aj zvonka mi klepali na dvere.Proste tu v TN je to tak zauzivane a hotovo.A tiez si myslim ze nechat tlacitkovy system len na jednom voze a citelisoch nie je dobre.Bud vsade alebo nikde.Ludia by zas mali chaos okolo toho.Vidim na mojich rodicoch, a starsich susedoch,ktori nedokazu rozoznat,ci sa blizi nizkopodlazny bus alebo nie.A vysvetlovat im,ze na tychto vozoch treba stlacat a na inych nie...uvidime ako to dopadne
draxter
Klimatizácia + spotreba: je to len a len o objednávateľovi; ak ten bude dôsledne kontrolovať (čo nerobí) ako (a s čím) SADka jazdí, tak potom jej nepoužívanie môže byť dôvodom na sankcie a zápočet s plnením vo verejnom záujme. A to je práve vec pre nové obstarávanie, aby zmluva obsahovala (nielen):
a) zloženie vozového parku
b) nasadenie kapacity podľa CP a potreby, nie že v Trenčíne je playoff, kde sa hralo niekoľko po sebe vypredaných zápasov, na každom 6150 ľudí, ale kĺbového autobusu by sa človek nedorezal - asi je to chránený živočích ? Richard tu spomínal, že sa o to snažil, ako aj niektorí iní, ale keď je msto i dopravca proti, neviem pre koho ak nie pre ľudí sú tie autobusy určené.
Asi najlepšie bude, keď sa kúpi Zetor s vlečkú a bude jazdiť miesto toho Crosswaya, pričom mimo špičky vlečku odpojí ?