Reply on: S499.1023 #11326:
Ja som to tu napisal ako priklad.Samozrejme,ze ked otvorim predne dvere,vsetko je vonku.Ved preto aj obhajujem "tlacitkovy" system,aby som nemusel otvarat cely voz,ked niekto nastupuje/vystupuje len jednymi dverami.Takisto ako pisete chalani,aj to oznacovanie CPL prispieva k zdrziavaniu.A myslim si,ze aj dochodcovia by mohli jazdit v MHD len s nejakou preukazkou vydanou mestom a tiez by si nemuseli oznacovat.Len keby sa prestalo s oznacovanim kvoli statistike,potom by mesto zistilo,ze sa vozi omnoho menej cestujucich,ako sa uvadza v statistike-takto totiz ked jeden cestujuci prestupi na druhy spoj a znovu si oznaci nastup,tak vlastne statisticky si prepravil dvoch cestujucich,aj ked v skutocnosti je jeden.Preto to oznacovanie musi byt.
...ale vieme aká je realita. Reálne nasadenie nového vozidla je aj tak vec min. začiatku 2019.
Richard Ščepko
"Stanovisko komisie : Odporúča schváliť kúpu nového autobusu v zmysle bodu 1.písomne preloženého návrhu za podmienky, že :
1/ pri odpisoch sa uplatní 10 ročné obdobie a pri skončení zmluvy bude mať prepravca právo vyzvať Mesto Trenčín, aby odkúpilo predmetný autobus za jeho zostatkovú cenu
alebo
2/ pri odpisoch sa uplatní 4 ročné obdobie a pri ukončení zmluvy bude predmetný autobus odpredaný Mestu Trenčín za zostatkovú cenu
V prípade, že navrhované riešenia by neboli akceptovateľné pre prepravcu, tak alternatívy riešenia budú opätovne prerokované na FMK dňa 10.5.2018.
Hlasovanie : Za: 5 Proti :0 Zdržal sa : 0"
Debata bola celkom dlhá (1,5 h), prítomní boli MBA Peter Hošták PhD, Mgr. Juraj Bakoš, JUDr. Ján Kanaba, Ing. Richard Ščepko, Ing. Roman Herman
Za SAD Trenčín pán riaditeľ PhDr. Ing. Juraj Popluhár a Jozef Opatovský.
Aj keď možno niektorí by nesúhlasili, ale bola to zaujímavá hodina a pol. Ak ide o vozidlo, malo by ísť o Urbanway. S Milošom Minárechom sme sa bavili o dopytových tlačítkách, klimatizácií a stredovom informačnom displeji/obrazovke. Ak teda k dohode so SAD naozaj príde.