Reply on: mathre #11289:
Tá vyvýšená križovatka + priechod pri Hossovi mal tento zmysel:1. Po výmene asfaltu minimalizovať rýchlosť v tomto úseku. Novým asfaltom by nebol problém ulicou prebehnúť 90+ km/h.
2. Vyvýšená križovatka je preto, aby v priestore novovznikajúceho detského ihriska pokryla svojou veľkosťou oba priechody pre chodcov (pri krajoch nájazdov) a pokryla hlavný vstup na ihrisko. Sám som tam v roku 2016 stál s dopravným policajtom a s R. Hartmannom a obhajoval som zriadenie takéhoto priechodu (niekde by som vyhrabal aj fotku možno ako dôkaz). Našťastie sa to policajtovi veľmi pozdávalo.
3. Osobne nie som s kvalitou realizácie priechodov spokojný. Neviem presne (nemeral a neporovnal s normou), či je to výškou, sklonom nájazdov alebo ich kombináciou. Ja som si na Octavii nastavil 50km/h cez tempomat a priznám sa, že veľmi som sa obmedzený necítil. Hlavne pri vyvýšenej križovatke, ktorá je z môjho pohľadu kľúčová (detské ihrisko).
4. Výhľadovo by malo vedľa detského ihriska stáť ihrisko pre loptové hry a detské dopravné ihrisko. Ak by sa nezrealizovali tieto prvky na skľudnenie dopravy teraz, zrealizovali by sa možno až po nejakej ľudskej tragédií. A to už by bolo sakra neskoro.
Jacob
Aj tak inak tie zastávky 28. októbra a Soblahovská sú tam tie kaseláky zbytočne, však žiadny vodič tam nedokáže zastaviť krásne vzorovo keďže tie zálivy sú naozaj krátke a vždy zastaví od kaseláku asi tak 60 centimetrov približne. Ale čo to riešiť, už sa to tu veľakrát riešilo, lenže čo riešiť keď vidieť, že to robili tak aby sa tam zmestil jeden 12M autobus a reálne typujem, že nebolo testované či ten autobus dokáže zastaviť tak ako má a nie 60 centimetrov od kaseláku.