Reply on: Jacob #11150:
A o čo iné ako o obyvateľov by malo ísť v železničnej osobnej doprave? A rýchliky bežne zastavujú aj v staniciach, kde sa nikam neprestupuje, napríklad Piešťany, Považská Bystrica, Ružomberok... ? Dubnica je síce menšia, ale preto by tam mali zastavovať len regionálne ? Zásadne nesúhlasím s tým, že mesto s 25 000 obyvateľmi má byť rado, že tam stoja osobné vlaky. Keď leží na hlavnej trati, nemala by byť odkázaná na pár osobákov so zničeným starými vozňami typu B, ktoré idú mimo špičky raz za dve hodiny. Iste že aj mestá ako Bánovce, ale dokonca mnohokrát väčší Prešov majú horšie spojenie, to tam je to komplikované aj z hľadiska infraštruktúry, polohy a podobne.
Veľmi zjednodušene povedané, v Dubnici stačí iba prehodiť výhybku. A ak by RR stáli v Dubnici, prípadne Bytči, tak rozhodne nevidím dôvod, aby z nich bol REX ? Za to, že budú mať o dve stanice viac a o 3 minúty dlhšiu jazdnú dobu mi to také rozdielne nepríde.
A dlážka nástupíšť v Dubnici dôvodom nezastavovania RR určite NIE JE. Prvé má 250 metrov, druhé viac ako 400, nepoužívané tretie dokonca okolo 450 metrov ?. V minulosti v Dubnici bez problémov stával Šarišan aj s 11 vagónmi ?

MA MHD
Stojí tam REX, ale o piatej ráno do Košíc a o jedenástej v noci do Trenčína a v nedeľu naviac dva vlaky bez prvej triedy do Bratislavy.
Takže jednoducho mi príde nezmysel, aby ak sa chce niekto z 25 000 mesta odstať do BA, prípadne do PB, ZA bez vyše hodinovej cesty Os, aby takýto človek musel ísť prestupovať do vedľajšej DEDINY. ? Záujem o vlaky tam je, viem z vlastného pozorovania ?