Reply on: MA MHD #11052:
samozrejme, že pri prezentačnej jazde a následnej niekoľkoročnej premávke tabule ukazovali to čo mali, úplne bezproblémov, takže OYEB s azbukou je obdivuhodný pri tých dôkazoch, čo poskytuje už len imhd, nieto ďalšie foto, čo sem nedávame. Iba nápis STOP bol v ruštine, transparenty sú poľské RGčk ako píše S499, takže ak zobrazujú azbuku, potom asi ide o softvérovú záležitosť a nie "neschopnosť" tabule ako takej. Ale u CITELISU 18M sme si zvykli už na všetko - všetko je problém, nič sa nedá a pod. A napokon jazdí, ale polená pod nohy sa hádžu stále.
Jacob
A akože ten stav po oprave je hrozný, deň po tom tam vznikla poriadna diera, cez ktorú museli autobusy chodiť aj pomaly, vlastne tú dieru spravili autobusy svojou váhou, a čo som si všimol dnes tam dali trochu viac piesku ale vyzerá to horšie.
Najviac ma ale zaujíma čo s tým spravia, nemali by vodári mať povinnosť to vrátiť do pôvodného stavu? Pretože momentálne nie je možné zastaviť správne keď je tam kasselák, ono celkovo už ako bolo spomínané je možné, že na zastávkach 28. októbra ho spravili zle, keďže autobus tam nedokáže dobre zastaviť, alebo niektorí vodiči sa boja, alebo je to príliš krátke (pre sólo autobus asi nie, ale pre kĺbak určite, vlastne kĺbak nedokáže kvôli kĺbu dobre zastaviť na hocijakej zastávke s kasselákom).