Reply on: Richard Ščepko #10577:
Ako budu definovane standardy, bude zavisiet aj od definovania podmienok na prispevok na vybavenie "integrovanych zastavok" z eurofondov IROP, ktore t.c. riesi Mesto spolu s TSK.Ako pilotny projekt sa aj v suvislosti uz s rozbiehajucou IDS riesia so zastupcami mesta a potencionalnymi dodavatelmi "integrovane" tabule obojstranne na Hasicskej, kde by namiesto iba mestskej mali byt umiestnene spolocne tabule, kde by prijazdy vozidiel MHD a PAL v realnom case boli spolu na jednej tabuli rozlisene rozdielnou farbou riadkov na displeji.
Vzhladom na nejasnu situaciu s vystavbou Terminalu bude v najblizsich dnoch vratena tabula na zel.stanicu.
Jacob
Lebo mi príde nelogické keď idem z Trenčín,,OS Úspech na autobusovú stanicu prímestským (viac ich chodí na stanicu ako zo zastávky Zlatovská kde chodí iba linka 6), platiť 0,47€ zľavnený ale aj tak málo zľavnený lebo nemám MultiCard ale obyčajnú trenčiansku kartu tak mám drahšie, a príde mi to celkom nelogické platiť navyše keď idem ako keby mestským autobusom po Trenčíne a zároveň mám zakúpený ešte aj mesačník.
Proste bolo by logické keby to spravili čo najskôr, pretože by na niektoré smery chodilo ako keby viac autobusov metských ale boli by to prímestské ale ceny by boli ako v MHD.
Ako celkom dobrý príklad je, ako som spomínal, že chodím z Úspechu na autobusovú stanicu tak v 14tej hodine cez túto zastávku prejde cca 9 prímestských autobusov + zo zastávky Zlatovská chodí pár spojov linky 6. Čiže ak by bola tá istá tarifa by bolo ako keby viac spojov na stanicu a aj na hasičskú a zároveň prímestské autobusy by boli o niečo rýchlejšie keďže nestoja na Veľkomoravskej