No takto, obranuje ho len v otázke, či mohol konať sám. A to ozaj mohol, tam Obchodný zákonník nepustí, generálny riaditeľ konať sám môže. Otázne sú tie ďalšie výhrady, ktoré súvisia s ekonomikou a hospodárnosťou.
V cestovnom poriadku linky 39, ktorý platí od 23.4., chýbajú zastávky: Nám. Kráľovnej pokoja, Volgogradská, Clementisova, Poliklinika a v smere na Sídlisko III chýba aj zastávka Vukov.
Fúha, zavádzať v roku 2025 CNG busy v čase, keď už elektrické i hybridy vedia byť obstojnou náhradou (aspoň na časti výkonov) bez vlastnej infra mi príde - prinajmenšom - divné. Najmä ak sa ukazuje, že pomerne nízku počiatočnú investíciu vyvážia výrazne väčšími nákladmi na údržbu.
Zo zdrojov financovania chápem, že na klasické diesle už EU fondy nedostanú. Otázka potom je, či by ich nedostali na hybridy, prípadne parciály (aj keď krátke tu máme už rok a pol a stále technicky nejazdia). Som zvedavý, či budú mať v DPMP vlastný CNG tank, alebo budú chodiť na Širpo.
milan007