Pridavam sem preposlany prispevok z Facebooku (zdroj: https://www.facebook.com/groups/1583265345317980/?multi_permalinks=2276905512620623¬if_id=1566806051100676¬if_t=group_highlights ). Tu asi nieco nie je v poriadku, rexino dobre pisal.
Ako sa DPMP snaží dostať ľudí do MHD? Tak, že počas výluky posiela na jedno z najväčších sidlísk pravidelne krátke, 10,5m, neklimatizovane autobusy v 15m intervale.
Ako sa DPMP snaží dostať ľudí do MHD? Tak, že počas výluky posiela na jedno z najväčších sidlísk pravidelne krátke, 10,5m, neklimatizovane autobusy v 15m intervale.
rexino
1. Extra dlhá trasa, ak chcem ísť z S3 na Sibírsku. Tam by zhustenie liniek cez Rusínsku malo určite želaný efekt na skrátenie trasy + mohlo by to nalákať nových cestujúcich + zhustili by sa spoje aj na S3 aj na Sekčove v smere do mesta.
2. Pri letnej výluke veľmi zlý stav dieslov. X-ky sú pri svojom intervale v špičke "napraskané", extra horúce a nepohodlné a dôchodcovia často brzdia nastupovanie, lebo tie autobusy nie sú nizkopodlažné. Keď porovnám s 31Tr tak to je naozaj nesmierny rozdiel v komforte cestovania. Taktiež keď namiesto klbáku na X-ku posielajú Bratislavské 10m SORky, tak to je naozaj na zváženie, či v tomto chce človek cestovať. Toto 100% posadí ľudí do aut. Súčasný stav klbových dieslov je podľa mňa najväčšia demotivácia pre presadnutie do MHD a nie hustota trolejbusových liniek.
Tiež som sa chytal za hlavu, keď som čítal vyjadrenie ľudí z mesta, že treba "optimalizovať" verejnú dopravu. Nech skúsia prve trocha investovať do klbákov a pozrieť, čo odporúča Masterplan v ohľade na verejnú dopravu.