No čo sa týka tej L31, tak max 10 ľudí tam ide. Minule som videl L31 a išlo tam asi 8 ľudí, minule ich vraj išlo 10. Ono je to dobrý spoj, lebo zo S3 sa dostanete na Sekčov za 20 minút alebo tak nejak, ale keby chodil častejšie, alebo by o ňom prípadne vedelo viac ľudí...
A vodiči keď robia L31, tak musia zapisovať, koľko ľudí ide, koľko ľudí kde nastupuje a vystupuje...
Aj z Obr.Mieru na Centrál, aby ten čo odbočuje, nespravil kolónu. Ale je tam napísané na značke, že okrem MHD, neviem ako pod Kalváriou, ale tam by to malo byť tiež...lebo predsa na tých štyroch zastávkach nastupuje a vystupuje celkom dosť ľudí, hlavne na Centrále...
V prapodstate súhlasím, no z mojich niekoľko stovák skúseností dostať sa zo S3 na Delňu to ako hlúpy užívateľ vítam. Hlavne, ak autom mi to trvá 3x rýchlejšie.
Musíme však uznať, že spojenie Delne ideálne nie je pre väčšinu jej návštevnikov - t. zn. Sekčovčanov.
Idealisticky by som si radšej predstavoval nejakú tangenciálnu linku obsluhujúcu západnú časť mesta. Každých 30´.
Dajme tomu po trase: Delňa - Šváby (garantovaný prestup na jednu (TR) linku s intervalom 15´) - Solivar-cintorín - Kukučínova - L. Novomeského (garantovaný prestup na L22) - x.
Základný interval medzi Sibírskou a M. Benku je 10´.
Podľa môjho názoru to postačujúce nie je. Intenzita spojov je základnou identitou hromadnej dopravy. V tomto prípade by interval 7,5´ (aspoň v odpoludňajšej špičke) postačoval na poskytovanie očakávanej kvality. Ostatné na osobnú diskusiu. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
N/A