Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tesla4439A #24207:
Pozri, toto sa stáva často. Je to len zošité a namáha sa to denno-denne, o úmyselnom poškodení "cestujúcimi" ani nehovorím. A kľudne sa to mohlo stať aj dnes počas prevádzky. Vodič si to nemusel všimnúť a kľudne si mu to mohol ísť nahlásiť a nie to dávať sem. Zároveň, také veci sa kontrolujú pri P1-čke, či zbežnej kontrole po odstavení vozidla. Toto s STK nemá nič.
Reply on: Solider #24201:
Toto ani netreba skúšať. Bohato Mi stačilo, keď som minule videl prísť najprv na Trojicu X-ku a potom za sebou 8 a 4. Prestup na hrane medzi X, 8 a 4 žiaden. Keď dakomu treba ísť ku Poliklinike tak musí ísť pešo, alebo zase platiť (nie každý má voľný lístok). V takomto stave by to malo jazdiť zadarmo.
Reply on: Richard #24204:
Vďaka za vysvetlenie. Pýtal som sa len preto, že len nedávno to konečne trochu skultúrnili. Pokiaľ ide o využívanie zastávky tak problém je, že sa z nej dá dostať akurát tak na Šváby. Opačný smer, čo si tak všímam je zase len pre zákazníkov zo Švábov, nakoľko pre cezpoľných je to na stanicu blízko aj pešo a drvivá väčšina (ako si povedal) chodí na nákup autom. K Škáre snáď toľko, že má výhodu prechodu trolejbusových liniek, ale zase tiež nie je bohvie ako využívaná.
Reply on: Jan Vartas #24203:
Zastávka je vo vlastníctve TESCO Stores Slovakia, oni si platia zachádzky na ňu. Takže asi je to ich rozhodnutie. Ono sa ani nedivím. Konkurenčné hypermarkety a diskonty značne podrástli kvalitou a množstvom a počet cestujúcich vystupujúcich a nakupujúcich ani zďaleka nevykryje náklady na zachádzku. Majoritou sú majitelia áut a tých pár kupujúcich aj tak využije Škáru, kde je podstatne viac spojov.
Reply on: Pe Ha #24202:
Z akého dôvodu?
Od 1.8.2019 je zrušená zastávka Hypermarket TESCO.
Reply on: Matej78 #24160:
Bol som si to osobne vyskúšať. Je to hrozivo zredukované a dovolím si tvrdiť, že je to už za hranicou použiteľnosti MHD. Ranná špička ako keby ani neexistovala 🙁

A aby som sa vrátil k výluke, tak aj tá je dosť zvláštna. Rozumiem, že bez investície do úpravy trolejového vedenia na Trojici sa tam nedá otáčať s trolejbusmi, čo je škoda, ale keď už mali byť všetky spoje vedené na S3, tak by bol dobrý aspoň kratší prestup medzi 4, 8 a X, 38, a to napríklad formou zriadenia dočasného nástupišťa a výstupišťa v obratisku, kde mohol byť zrealizovaný prestup na hrane.
Nevedel by náhodou niekto, koľko kilometrov meria trolejbusová trať na Sekčove (stačí spolu všetky úseky)? V dostupnej literatúre to nikde nie je uvedené (teda aspoň ja som to nikde nenašiel.
Reply on: autobusar357 #24198:
Výluka sa skončila okolo pol siedmej až siedmej, premáva sa normálne, v zúženej premávke na dva pruhy.
Výluka trvá ďalej až do odvolania.
Reply on: Vladimír #24196:
Aj ja som za rok 1997. Bolo to cez letné prázdniny.
Reply on: Matej78 #24195:
Tým dátumom na iMHD by som sa neriadil, ten bol odhadovaný (asi tam mal byť otáznik).

Zvesenie vedenia Ťa zrejme zaujíma na západnej strane (na východnej stále visí 🙂 ). To ostalo aj po zriadení pešej zóny niekoľko rokov nezmenené a likvidovalo sa až počas dláždenia pešej zóny, keď sa vymieňali aj stožiare verejného osvetlenia, čo bolo tuším v roku 1997 (alebo možno 1998).
Reply on: Pe Ha #24194:
Len dávam do pozornosti, že podľa schémy na imhd.sk je ako rok sprevádzkovania 2. stopy uvedený 1991.
Rovnako by ma zaujímalo aj zvesenie vedenia na východnej strane.


RE: 1989. Áno, s reorganizáciou dopravy súvisela aj jej regulácia (vytvorenie pešej zóny) a celková humanizácia centra jednak pred blížiacim sa prvým májom a najmä tak pred 70. výročím SRR.
Reply on: Jan Vartas #24193:
Nakoľko sa po východnej strane jazdilo už februári, je jasné, že sa tak jazdilo aj v septembri, keďže výmena strán prebehla len raz. Ale vďaka, za informáciu o dátume začiatku jazdenia po západnej strane. No mohli počkať dva dni, aby sa to začalo pekne od začiatku mesiaca a týždňa.😁 Čiže už nám len zostáva zistiť, kedy sa premávka po západnej strane zrušila. A ako vraví Vladimír, pravdepodobnosť toho, že by prekladali pešiu zónu v zime sa rovná nule, je takmer 100% isté, že prekládka sa uskutočnila v roku 1990. Len konkrétny dátum zostáva (zatiaľ) záhadou.
Reply on: Pe Ha #24186:
V literatúre som dohľadal, že jazdiť sa začalo od 29.4.1989. Ja som začal Prešov pravidelne navštevovať v septembri 1991 a už sa jazdilo po východnej strane.
Reply on: Pe Ha #24189:
Dobrý postreh!

Z nejakého dôvodu sa mi nechce veriť, že by pešiu zónu prekladali uprostred zimy, takže to zrejme prebehlo ešte v roku 1990. Samozrejme, to sú len také moje teórie...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.