Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomas #24984:
Tak tak 🙂 Ale nie v nátere DPmP.
Reply on: Tomas #24984:
Naozaj?
Reply on: Jur@j #24983:
Jo, buduci tyzden aj crossky.
V nátere DPmP už aj #403 (3428). A nalakovaná je aj červená časť nad oknami.
Viete niekto kto bude hlásiť zástavky v autobusoch a trolejbusoch?
Reply on: N/A #24980:
Mohli aspoň uviesť, že článok vrátanie fotiek prevzali od DPmP https://www.dpmp.sk/info-od-1-oktobra-pristupujeme-ku-kazdodennej-dokladnej-dezinfekcii-vozidiel-750.html
Reply on: Jur@j #24978:
Bude mi chýbať legendárne "nasledujúca zastáka -(neznelné vh)-ukou!" (VUKOV). 😆
Reply on: Pe Ha #24977:
Hlasové skúšky sa robili v podniku, pokiaľ dobre viem, testovať sa to malo priamo vo vozidle, keďže ja tam iná akustika ako kdesi v kancelárii za stolom. Samotné nahrávanie však bude normálne v profi štúdiu, samozrejme aj s požadovanými úpravami a korekciami.

Prepracované boli aj všetky špeciálne hlásenia, mnoho ďalších sa vymyslelo, upravilo, preformulovalo a hlavne poľudštilo. Takže aj banálna prepravná kontrola už bude prebiehať na úrovni a nie súčasným pasívno-agresívnym štýlom "KONTROLA! Pripravte si cestovné lístky!"

Proti osobe Ing. Janusa nemám absolútne nič, ale je fakt, že tie hlásenia sa mohli upraviť už za jeho pôsobenia. Ono sa to nezdá, ale aj banálna veta z reproduktora dosť pôsobí na cestujúceho a vytvára obraz o celej spoločnosti.
Reply on: Jur@j #24976:
Hlásenia sa budú nahrávať v DPMP, alebo v nejakom štúdiu, aby nahrávky boli kvalitou zodpovedajúce roku 2020?
Reply on: Tomas #24969:
Pokiaľ by sme sa pridržiavali štruktúry zónovej tarify a z nej vyplyvajúcich daností, tak čokoľvek v číselnom rade 2xx.

Ja osobne by som bol za 213... samozrejme, až do Podhradíka.
Reply on: Solider #24972:
On by to vyrábal, keby si zákazník dupol miesto provízie.
Reply on: S499.1023 #24961:
Pravdepodobne to tak výrobca dverí nevyrába 😂
Reply on: S499.1023 #24970:
Správne EAO, pamäť to už neudržala dokonale.
Reply on: Tomas #24968:
To sú ale práve mechanické tlačidlá (tuším EIO) a nie kapacitné.
Reply on: Mbc3245 #24964:
Cize po zavedeni IDS to bude u nas vyzerat ako v zahranici, t.j. spoj do VS bude 211ka?
Reply on: Solider #24954:
V Prahe v metre funguju na 100%.
Reply on: Bmpeer #24965:
Nemajú sa dôvod hádať. Číslo 21 bolo odjakživa označením fintickej linky, zatiaľčo do Malého Šariša jazdila celé desaťročia L23.
Takto sa vlastne len vráti určitá obdoba stavu spred roka 2001, kedy sa L21 a 23 zlúčili do jednej linky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.