221/2 - 356 -► 354 -► 343 -► 355 (v 356 o 16:35 zasvietila porucha MUX, vodič išiel do garáže, zobral 354-ku, a aj v nej zasvietila porucha MUX, no nemohla sa pohnúť, jeden z mechanikov prišiel na 355-ke, ktorá dokončila 221/2, potom prišiel ďalší na dodávke 9030, a potom prišla Tatra, ktorá ťahala 354 do garáže)
Vodic nezabudol. Tam nie je problem z ADBlue, ale s filtrom pevnych castic. Jeho princip je viac menej rovnaky ako u osobnych dieslov. Raz za cas musi prebehnut regeneracia filtra (kratkodobe vyrazne zvysenie teploty a spalenie zachytenych castic) a na nu musia byt na nejaku dobu splnene podmienky - teplota motora, otacky atd. a to sa pri prevadzke vylucne v meste nie vzdy podari pocas jazdy, takze po niekolkych neuspesnych pokusoch diagnostika vyda poziadavku na riadenu regeneraciu v dielni. No a tej poziadavke bolo v tomto pripade vyhovene dost neskoro a filter sa upchal. Od vtedy je nariadene ze problem s regeneraciou sa musi riesit okamzite.
201/1 - 390
201/2 - 389
201/3 - 387 -► 371 (387 ráno nemohla naštartovať, no nejako ju naštartovali mechanici a potom sa nedali zatvoriť predné dvere, prvý spoj bol vykonaný s meškaním a tam už bola 371)
N/A
111/2 - 703
111/3 - 123
111/4 - 712
121/1 - 720
121/2 - 704
121/3 - 718
121/4 - 713
121/5 - 716
121/6 - 717
121/7 - 710
121/8 - 721
121/9 - 719
121/10 - 708
121/12 - 714
201/1 - 390
201/2 - 389
201/3 - 387
201/4 - 374
211/1 - 384
211/2 - 385
211/3 - 395
211/4 - 392
211/5 - 396
211/6 - 380
211/7 - 360 náhradný spoj o 10:05 -> 362 videná o 12:42 na Levočskej (bohužiaľ neviem, aký autobus tam bol predtým)
211/8 - 378
211/9 - 379
221/1 - 393
221/2 - 376
221/3 - 375