221/2 - 356 -► 354 -► 343 -► 355 (v 356 o 16:35 zasvietila porucha MUX, vodič išiel do garáže, zobral 354-ku, a aj v nej zasvietila porucha MUX, no nemohla sa pohnúť, jeden z mechanikov prišiel na 355-ke, ktorá dokončila 221/2, potom prišiel ďalší na dodávke 9030, a potom prišla Tatra, ktorá ťahala 354 do garáže)
Vodic nezabudol. Tam nie je problem z ADBlue, ale s filtrom pevnych castic. Jeho princip je viac menej rovnaky ako u osobnych dieslov. Raz za cas musi prebehnut regeneracia filtra (kratkodobe vyrazne zvysenie teploty a spalenie zachytenych castic) a na nu musia byt na nejaku dobu splnene podmienky - teplota motora, otacky atd. a to sa pri prevadzke vylucne v meste nie vzdy podari pocas jazdy, takze po niekolkych neuspesnych pokusoch diagnostika vyda poziadavku na riadenu regeneraciu v dielni. No a tej poziadavke bolo v tomto pripade vyhovene dost neskoro a filter sa upchal. Od vtedy je nariadene ze problem s regeneraciou sa musi riesit okamzite.
201/1 - 390
201/2 - 389
201/3 - 387 -► 371 (387 ráno nemohla naštartovať, no nejako ju naštartovali mechanici a potom sa nedali zatvoriť predné dvere, prvý spoj bol vykonaný s meškaním a tam už bola 371)
N/A
111/2 - 121
111/3 - 701
111/4 - 712
111/5 - 711
111/6 - 120
111/7 - 702
111/8 - 122
111/9 - 703
121/1 - 714
121/2 - 115
121/3 - 719
121/4 - 718
121/5 - 717
121/6 - 117
121/7 - 716
121/8 - 710
121/9 - 118
121/10 - 114
121/11 - 116
121/12 - 720
121/13 - 704
121/14 - 721
201/1 - 374
201/2 - 389
201/3 - 390
211/1 - 396
211/2 - 395
211/3 - 391
211/4 - 378
211/5 - 385
211/6 - 392
211/7 - 379
211/8 - 384
211/9 - 386
221/1 - 397
221/2 - 398
221/3 - 355
221/4 - 358
221/5 - 383
221/6 - 382
221/7 - 393 ?
221/8 - 375