Jedným z dôsledkov, prečo sa vyradzovali Ikarusy v tak mladom veku, mohlo byť aj to, že výkony na nimi jazdiacich linkách sa ustavične zmenšovali, a tak sa za nich rýchlejšie našla náhrada. Takmer totožný prípad bolo aj (formálne) vyraďovanie 9 Tr a 14 Tr, počas 90. rokoch.
Dnes, v časoch, kedy výkony sú našťastie vcelku ustálené, by vyradenie takej 119 určite bola škoda, pri už beztak napnutom počte záložných vozidiel (vlastne, záložného vozidla).
Dnes vam k vyprave dam aj bonus. Ide o malickost ale nemohol som odolat. Ja mam s fotografovanim minimalne skusenosti a navyse to nie je fotene ani poriadnym fotakom, takze sorry vopred za kvalitu, zatisie, osvetlenie a podobne veci na ktore si daju profisotousi zalezat. Ide skor o ten detail, totizto v pripade ze to bude vidiet a zahladite sa pozorne, zistite ze na nej nie je nieco v poriadku.
To je len? Posledne jazdiace Ikarusy sa vyradzovali v podobnom veku. Ale kedze podla niektorych zdrojov mame udajne prebytok trolejbusov, ktory je mozne vsimnut si v tychto dnoch v uliciach, tak urcite nebude problem ju nahradit - navyse moderna 78micka sa zda byt pojazdna, tak preco nie.
matis