Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
6.3.

111/1 - 701
111/2 - 703
111/3 - 712
111/4 - 123

121/1 - 710
121/2 - 116
121/3 - 708
121/4 - 721
121/5 - 714
121/6 - 715
121/7 - 716
121/8 - 707
121/9 - 713
121/10 - 117
121/11 - 717
121/12 - 118

201/1 - 388
201/2 - 387
201/3 - 390
201/4 - 389

211/1 - 384
211/2 - 394
211/3 - 392
211/4 - 385
211/5 - 396
211/6 - 380
211/7 - 386
211/8 - 377
211/9 - 379

221/1 - 357
221/2 - 376
221/3 - 375
Posledné mesiace sa na nočných turnusov veľa prekvapení očakávať nedá. Výprava je totižto pevná, vodiči nemajú pridelené svoje vozidlo.

5.3.-6.3.
215/1 - 371 (Nemám istotu, či pridelenie práve tohto vozidla je pravidlom, niekedy tam vidieť aj 374. V noci zo sobotu na nedeľu vykonáva 339.)
215/2 - 340
215/3 - 338
215/4 - 373


Akékoľvek kapacitné posilnenie počas víkendových nocí spočíva len v nasadení 12 metrového vozidla na 215/1. Nasadenie klbových vozidiel na 215/2,3 som už dlhý čas nezaregistroval, neoficiálne zdroje tvrdia, že už ani nasadzované byť nemajú.
Reply on: Pivec #5798:
Tam, kde patria. Dispozičná záloha.
No tak teda 378 bude špička, no kde ale potom pôjde 353, alebo iné Ciťáky??
Reply on: N/A #5793:
378 bude nakoniec nakoniec na špičkách. Berie ju vodič z terajšej 353. ?
áno 121/11-117
121/11 by mala byt 117
111/1 - 702
111/2 - 120
111/3 - 121
111/4 - 712

121/1 - 118
121/2 - 114
121/3 - 715
121/4 - 713
121/5 - 716
121/6 - 710
121/7 - 707
121/8 - 719
121/9 - 708
121/10 - 116
121/12 - 721

201/1 - 389
201/2 - 390
201/3 - 387
201/4 - 388

211/1 - 392
211/2 - 396
211/3 - 394
211/4 - 384
211/5 - 380
211/6 - 385
211/7 - 386
211/8 - 379
211/9 - 364

221/1 - 376
221/2 - 357
221/3 - 393
Reply on: Erik709 #5790:
Teraz ich je 4. Ale 15.3. Prídu ďalší, len dúfam že 378 nebude trvalo na zálohách.
Reply on: Davidoshmhd #5791:
potom je o jednu posádku na 211 menej, keď sa posunula 378 do zálohy
trvalé zaradenie 15 ročných autobusov nie je, ale 12 ročných áno - Citybus 18M
aj keď sa podaria eurofondy, o rok to určite nebude
Reply on: MPK01 #5788:
15-ročné autobusy na celodenkách? Neviem, ja ich teda trvalo pridelené nevidím.
24-ročné trolejbusy na nosných linkách? Nevravím, že je to dobré, ale iné riešenie momentálne neexistuje. O rok môže byť už všetko inak.
Reply on: N/A #5789:
Od zajtra nastupuje asi 7 nových vodičov. Možno sa ešte udejú nejaké kozmetické úpravy.
Reply on: MPK01 #5788:
Nie, posádka z 391 má stále 391, len ak partia z 378 mala OZ, tak 378 zaskakovala 391. Posádka z 378: jeden vodič išiel do 379, druhý do 380. Preto sa posádka 378 zrušila a tá je na zálohách.
Reply on: N/A #5787:
3 ročné autobusy na špičke a zálohe a 15 ročné autobusy na celodenkách, nehovorím o 24 ročných trolejbusoch na nosných linkách, ide to dole vodou, doteraz mala 378 posádka z 391 ? či sa jedná 211 posádka zrušila ?
378 je už natrvalo na zálohách...

111/1 - 121
111/2 - 119
111/3 - 712
111/4 - 702
111/5 - 123
111/6 - 706
111/7 - 703
111/8 - 701
111/9 - 711

112/1 - 120

212/1 - 367
212/4 - 369

222/2 - 350
222/10 - 349 (354 nemôže byť na 222/10, lebo je na 221/2)
Reply on: matis #5785:
Skôr stratil rozum... 378 išla ako 3-ročný autobus natrvalo na zálohy ?!
žeby DP dostal rozum prevetrať aj autobusy ktoré majú málo nabehané ? 😃
Reply on: matis #5783:
Na zálohe som dnes videl 360 a 378.
Prečo je vždy von 343,348 na 211-stkach ? je až taký problém?
121/7 - 707
121/15 - 720 ->98
121/16 - 116

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.