Marek74: Až teraz som si všimol tú 708 na 121/3, čo si písal. V 370 je výkaz o výkone vozidla ešte zo 121/3, a tam je napísané, že po 370 robila 121/3 709. Takže tú 708 si napísal zle. ?
Lukas54: Neviem, čo sa jej stalo, ale myslíš dnes ??
111/1 - 701 (o 17:40 stála križovatke pri hoteli Šariš s nápisom PORUCHA)
111/2 - 123
111/3 - 702
111/4 - 705
111/5 - 122
111/6 - 706
111/7 - 703
111/8 - 711
121/3 - 370 -► 709 -► 717 (370 bola na tom turnuse ráno do 8:50, potom sa zapojila 709, a teraz dokončuje 717)
121/15 - 335 (videl som ju ráno na spoji o 7:01 zo Sibírskej ako L38, išla o 7:35 cez Obr.Mieru)
201/1 - 389
201/2 - 390
201/3 - 388
201/4 - 387
211/1 - 395
211/2 - 380
211/3 - 394
211/4 - 379
211/6 - 396
211/7 - ? -► 348 -► 385 (podľa všetkého bola aj pred 348-mičkou 385, no neviem, čo tam bolo predtým)
211/9 - 391
121/1 - 383
121/2 - 382
121/3 - 355
121/4 - 381 ? ?
121/5 - 341
121/6 - 354
121/7 - 342
121/8 - 346
121/9 - 359 (o 15:50 stála 337 na konečnej na S3, vychádza mi to tak, že medzi 15:55 a 17:45 musela byť výmena 337 -► 359)
121/10 - 350
121/11 - 345
121/12 - 336
Aký bol guláš pred rokom 2005? Všetky evidenčné čísla boli vpredu na prednom čele v jeho pravej časti, akurát na Karosách boli čísla na bočných hranách, keďže v časti určenej pre evidenčné číslo sa nachádzala mriežka chladenia. Dneska už nové vozidlá majú oblé čelá a lepiť evidenčné čísla nabok už stratilo zmysel, navyše pri trolejbusoch je to v rozpore s vyhláškou, ktorá ukladá umiestniť evidenčné čísla vpredu, čo nebolo dodržiavané.
Čo sa týka označenia vozidiel logami a bočnými číslami, zase sme sa dostali do stavu gulášu. Potom, čo sa v roku 2005 DP pokúsil dať vozidlám jednotný vzhľad v rámci možností, sme zase tam, kde sme boli pred spomínaným rokom. Pomaly každé vozidlo ich má nalepené inak a to aj v rámci jedného druhu.