Dnes opäť meškali spoje premávajúce cez Solivarskú, takže kĺbové trolejbusy a L1 môžu byť inak, ako to mám ja, ale L1 a kĺbové trolejbusy som zisťoval až od 11:00, a je to lepšie, ako ráno.
121/12 - 118 -> 360 -> 118 (Na križovatke Solivarská×Východná vodiča vytlačil nejaký Poliak mimo vedenia, takže prišla Tatra posunula 10 metrov a pokračovala na S3.
704 včera na poslednom spoji L4 z Pod Šalgovíka kľakla. Svietilo v nej poruchu trakčného motora alebo také niečo, museli ju ťahať a už stojí rozobratá na dvore.
221/2 - 356 -► 354 -► 343 -► 355 (v 356 o 16:35 zasvietila porucha MUX, vodič išiel do garáže, zobral 354-ku, a aj v nej zasvietila porucha MUX, no nemohla sa pohnúť, jeden z mechanikov prišiel na 355-ke, ktorá dokončila 221/2, potom prišiel ďalší na dodávke 9030, a potom prišla Tatra, ktorá ťahala 354 do garáže)
Vodic nezabudol. Tam nie je problem z ADBlue, ale s filtrom pevnych castic. Jeho princip je viac menej rovnaky ako u osobnych dieslov. Raz za cas musi prebehnut regeneracia filtra (kratkodobe vyrazne zvysenie teploty a spalenie zachytenych castic) a na nu musia byt na nejaku dobu splnene podmienky - teplota motora, otacky atd. a to sa pri prevadzke vylucne v meste nie vzdy podari pocas jazdy, takze po niekolkych neuspesnych pokusoch diagnostika vyda poziadavku na riadenu regeneraciu v dielni. No a tej poziadavke bolo v tomto pripade vyhovene dost neskoro a filter sa upchal. Od vtedy je nariadene ze problem s regeneraciou sa musi riesit okamzite.
N/A
111/1 - 123
111/2 - 703
111/3 - 702
111/4 - 121
111/5 - 701
111/6 - 120
111/7 - 122
111/8 - 712
111/9 - 711
121/1 - 115
121/2 - 720
121/3 - 710
121/4 - 714
121/5 - 713
121/6 - 117
121/7 - 716
121/8 - 719
121/9 - 114
121/10 - 721
121/11 - 116
121/13 - 118
121/14 - 708 (o 11:55 išla ako PORUCHA cez mesto, čiže buď veľa meškala, alebo mala nejakú poruchu)
201/1 - 390
201/2 - 387
201/3 - 389
204/1 - 388
211/1 - 395
211/2 - 396
211/3 - 379
211/4 - 394 ?
211/5 - 384
211/6 - 385
211/7 - 365
211/8 - 391
211/9 - 380
221/1 - 358
221/2 - 356
221/3 - 376
221/4 - 375
221/5 - 382
221/6 - 397
221/7 - 393
221/8 - 398