Zlá info: EČ novej mestskej SOR je TT 511 DN !!!
Vodiči sa sťažujú na kultúrnych cestujúcich, ktorí už rabujú v nových busoch - kradnú napr. kladivka na robitie okna pri nehode.
ako poznáme tunajšiu radnicu, tak prijateľnejšia podoba CP bude zase nejaká nočná mora...ale je fakt, že ak by bol jeden kĺb, tak to radšej dva. Alebo potom Citelis, ktorý ma vyššiu kapacitu ako 12m vozidlá.
Nebolo by jednoduchšie a aj praktickejšie upraviť CP do použiteľnejšej podoby ako kúpiť jeden kĺbák. A keď sa pokazí tak potom čo? Budete sa tlačiť v malom buse alebo vypravíme 2 vozidlá?
Podľa informácií som sa dozvedel, že do konca roka 2008 sa obnoví celkom vozový parh liniek MHD a od januára sa povezieme už v novom.
Tak ako aj v nových autobusoch, tak aj v nových linkách MHD, ktoré budú mať nové trasy, údajnú efektivitu a hlavne plánované prepojenie celého mesta. Ráta sa so zavedením nových liniek, napr. cez ulice Vodárenská, Jánošíkova (viď RADNICA č.6)
áno, ŠPZ novej SOR vo výkone MHD so žltočerveným náterom a novou visage je TT 511 DT, premáva na linkách MHD. Je to dvojdverová SOR, prednedávnom také dve zakúpila Trnava a dnes je ďalšia v Piešťanoch.
Piešťany majú nový dvojdverový SOR - nízkopodažný so ŠPZ TT-511-DT, ktorá sa preháňa piešťanskými ulicami. Teraz máme už dva plne novofunkčné spoje nízkopodlažných liniek.
bol si niekedy v Piešťanoch, keď sa tak pýtaš? Asi preto, aby nemuseli ísť 2 sóla, alebo aby sa do sóla všetci zmestili...čo myslíš? Jeden by určite postačoval. Najmä v rannej a poobednej špičke. Lenže SAD TT radšej do**be grafikon tak, aby toko ľudí MHD nepoužilo a potom ozaj budú stačiť 6,5 metrové rikše.
Myslím si, že mesto veľkosti Piešťan by si po dobrej zmene organizácie MHD zaslúžilo vozový park s nasledovným nastavením:
1x kĺbové vozidlo
10x 12 metrové vozidlá
2x 10,5 metrové vozidlá
1x 9,5 metrové vozidlo
S499.1023