Plánované zmeny a trasy:
1+11 -nová linka č.1 Poliklinika-A.Trajan-TESLA-AS-Kocka-CENTRUM-Kúp.Ostrov a späť
2+12 -nová linka č.2
(Poliklinika)-A.Trajan-OÚ-CENTRUM-Kocka-AS a späť
3, 4, 13 bez zmeny (nezachádzanie do Kocuríc)
8 - aj cez víkendy by mala premávať z a do Kocuríc -(nie všetky spoje)=úprava.
14 - zmena iba v presmerovaní trasy+doplnenie o 2 zastávky
18 - zrušenie a nahradenie novou linkou (označenou napr. linka 18)
Poliklinika-A.Trajan-Mlyny-AS-Kocka-CENTRUM-Vršok-Bodona-Kino- CENTRUM-Kocka-AS-Mlyny-A.Trajan-Poliklinika
20 - pôvodná zostane+zjednodušenie a tým zavedenia viac spojov.
Draxter, Daniel: v odkazoch nižšie som písal, že prijmem akúkoľvek pomoc od druhých ľudí v riešení týchto problémov, ktoré robia z mesta obec. Takáto MHD je ako keď chodia autobusy na trase Piešťany - Vrbové. Nie?? Pár liniek jednotlivých spojov, všetkého málo, ale spoje držia. Kto je taký iniciatívny a pomôže mi s tým???
súhlas. Prečíslovávanie nemá žiadny zmysel, ani ja by som s tým nesúhlasil. Linky 6,7,9 kedysi v PN boli, a zbytočne by to plietlo ľudí. Je predsa jedno, aké má číslo linka, podstatnejšia je trasa a CP. A k 3 je 13 doplnková.
Myslím si však, že zmeny sú nutné, a preto chválim snahu jednotlivcov či kolektívov smerujúcu k zlepšeniu daného stavu.
Chýba mi tu predovšetkým spoj z hornej časti mesta na dolnú /Trajan/ s nejakou zmysluplnou trasou, bez zbytočných zachádzok. Problém však pomenovaný je, peniaze ale nie sú. A zachvíľu pri súčasnom tempe asi nebudú ani busy, lebo sa rozpadnú pred očami...
zmenená linka 1+11 na 1 by v prac.dňoch (x) premávala po Polikliniku a počas víkendov (a) po A.Trajan.
zmenená linka 2+12 na 2 by v (x) -so súčasnými spojmi linky č.12 zachádzala k Poliklinike, ostatné končili na sídl. A.Trajana.
linka č.3,4 by premávala iba v (x) -bez zmeny
súčasná linka č.13 -bez zmeny, len by som v (x) doplnil dva spoje a počas víkendov (a) bez zmeny, ako aj linka č. 14. Tu by nastalo iba zmena: teraz premáva klasickou trasou- z Floreátu ide na Komenského,Ul.8.mája, ďalej pri Komenského, ZŠ a na Trajan. Zmena by bola v tom, že z Floreátu by išla na Komenského, ZŠ, ďalej Komenského, Ul.8.mája k OÚ, premávala by cez Sídl.Sihoť, VÚRV/SZŠ a na Trajan,
súčasná linka 8 - premávka každé dve hodiny, posledný spoj o 20hod. počas (x), počas (a) v intervaloch 1,5 hod. pričom linky počas týždňa by sa vykrývali v intervale cca 15min., počas víkendu 20min, to napríklad cez zastávku CENTRUM, na AS taktiež, Trajan a podobne -hlavne tie hlavné zastávky.
Čo sa týka číslovania, je to v podstate jedno, len v súčasnom systéme by som spravil menšie úpravy, linku 18 zmenil-p redĺžil trasu a tým vytvoril prepojenie Sídl.pri Váhu s AS,CENTROM,A.Trajanom a Poliklinikou.
Ahojcek, by ma zaujímalo, kto riadi túto stránku z pozície Piešťan?? Tak nech mi ohodnotí môj návrh na zmeny v systéme, poprípade vyjadril svoje stanovisko a doplnil čo si myslí, že je vhodné.
V mojich plánovaných zmenách som si dovolil upraviť nasledovne:
linka 1 by sa zjednotila s linkou 11 ako nová linka označ. č.1, ktorá by premávala trasou: Poliklinika-Trajn-TESLA-AS-KOCKA-CENTRUM-Kúpeľný Ostrov a späť s hodinovými intervalmi,
linka 2 by sa zjednotila s 12 ako nová linka č.2: Poliklinioka-Trajan-OÚ-CENTRUM-KOCKA-AS -obojsmerne s intervalom 30min.,
linky č.3,4,13, bez zmeny ako aj linka 14-tu by som iba prehodil postupnosť zastávok, označenie 3,4 -zostáva a 13-zmena na 5, 14-zmena na 6,
linka č.18- zrušenie a namiesto nej zavedenie linky č.7, kt. by premávala Poliklinika-Trajan-Mlyny-AS-Kocka-CENTRUM-Kino-Vršok-Jánošíková-BODONA -Kino-CENTRUM-KoCKA-AS-MLYNY-Trajan-Poliklinika (spoje by premávali aj cez víkend po A.Trajan)
linka č.8 zostala rovnaká, zachádzala by na Floreát v oboch smeroch (tj. do CENTRA, i smerom z CENTRAk OÚ)
linka č.20 -úprava a prečíslovanie na linku č.9
Sú to zlé úpravy?? celý grafikon by bol podobný terajšiemu, pravidelné odchody, systématickosť.
Dovolím si nesúhlasiť. Práve že čím stabilnejší (bez zmeny) systém, tým lepšie. Na druhej strane, kde nie sú financie, tam môžu aj odborníci vymýšľať čo chcú, ale zostane to tak maximálne na papieri. Veď už len komplet výmena vozidlového parku (6 vozidiel) by si vyžiadala zvýšené ročné náklady vo výške 3,3 mil. Sk. To sme ešte nič moc nevylepšili.
Ľudia, uvidíte, týmto zvýšením cien sa situácia v Piešťanoch RAPÍDNE ZMENÍ. Keď som bol naposledy v Piešťanoch, chcel som sa odviezť busom ale, žial, nič nešlo, tobôž mojím smerom. ?
Milý Tootti: ako sami máme možnosť vidieť, mesto sa o vylepšenie situácie v systému MHD v Piešťanoch asi vôbec nezaujíma. Systém, ktorý je teraz neprešiel žiadnou zmenou, ktorá by nejako ovplyvnila stav dopravy teraz (jedinou zmenou bolo zmena odchodu linky č.18 z AS z pôvodných 9:45 na 9:25,taktiež aj vyznačenie na linke č.18, že dva spoje zo štyroch chodia iba počas školského roka alebo zachádzka linky č.3 a 4 na Priemyselnu ulicu). To sú celé zmeny. Inak máme štyri, teraz už piatym rokom ten istý systém bez zmeny. Preto si myslím, že keď odborníci a mesto -ako vedenie nemajú čas vyhovieť občanom mesta, musia sa občania mesta postarať o vedenie a odborníkov. Či sa mýlim???
N/A