mne osobne sa najviac paci Valcov navrh, aj ked mi to pride skoro ako 4 linky v jednej:) na usporu vzkm, dlzky linky by som navrhoval SAD - ŽST - Kopanice - Kopaničky - Necpaly - ŽST - Zapotôčky - Bojnice - Píly - ŽST - SAD
cize okruznu linku s mensim poctom zachadzok ku sidliskam. napr. Dlha ulica sa mi vidi v pesej dostupnosti ku vsetkym strategickym miestam, cize by sa sem linka nemusela taha, dalej namiesto toho zeby z Kopanic linka sla spät do Centra po Clementisovej, zasla by cez Necpaly a spät na stanicu po Necpalskej. v smere do Bojnic by linka zasla na Zapotôčky a v smere spät na Píly, v Bojniciach by spravila kolečko ako l. 50 a 51.
este ma napada otazka, ako by bola linka oznacena? mne by sa najviac pacilo "N"
cize okruznu linku s mensim poctom zachadzok ku sidliskam. napr. Dlha ulica sa mi vidi v pesej dostupnosti ku vsetkym strategickym miestam, cize by sa sem linka nemusela taha, dalej namiesto toho zeby z Kopanic linka sla spät do Centra po Clementisovej, zasla by cez Necpaly a spät na stanicu po Necpalskej. v smere do Bojnic by linka zasla na Zapotôčky a v smere spät na Píly, v Bojniciach by spravila kolečko ako l. 50 a 51.
este ma napada otazka, ako by bola linka oznacena? mne by sa najviac pacilo "N"
Valec
SAD - ŽST - Kopanice - ŽST - Píly - Bojnice - ŽST - Necpaly - Zápotôčky - ŽST - RD
Z RD by spoj opäť prišiel na ŽST a po obsolvovaní celého kola by zas pokračoval k SAD. Tým by vyriešil aj názov vodičov do práce a aj obsluha lokality RD. Cez deň by takéto kolo trvalo 67 minút, predpokladám však, že v noci by sa jazdná doba o dosť skrátila, takže by sa do pravidelného 60 minútového intervalu zmestilo. Trasu zámerne prechádza cez ŽST viackrát, aby v prípade veľkého záujmu cestujúci pekne rozložili podľa smeru cesty a nemuseli pri ceste napr. do Bojníc absolvovať výlet cez Kopanice a pod.