Reply on: MarekPB_B961E #1031:
Čo sa týka využívania prímestskej dopravy na účely MHD nevidím osobne problém z môjho pohľadu. Čo sa týka financovania, si viem predstaviť že by to mohlo robiť problém nakoľko jedno je platené z VUC a druhé z mesta. avšak pri dnešnom technickom pokroku nemôže byť problém presne zistiť čo bolo použité v obvode MHD a čo mimo a dotovať adresne nie celý výkon ale pomernú časť.Potom by mohli byť trasy Č.Lehota/Bodiná - Prečín - PB súčasťou L40, Papradno-PB súčasťou napr.rýchlej L20 a Vrchteplá súčasťou L5. dokonca pri Vrchteplej by bolo oveľa rozumnejšie mať to ako jednu linku MHD. A pri vzdialenostiach v okolí PB by úplne stačili možno 3 pásma.
barack40
Ináč absolútne súhlasím s tým že integrácia dopravy jednoducho musí byť. Ono u nás sa ešte neprišlo na to, že keď aj nejaký ten cent stratím tým, že budem uznávať lístky iného dopravcu, tak zároveň môžem ďalších 10 centov získať, lebo práve zjednodušenie systému verejnej dopravy ako takej pritiahne ďalších 10 cestujúcich. U nás sa však vidí len ten jeden cent...
Tiež súhlasím s tým, že v mestách veľkosti PB by nemal byť problém s tým, aby SAD obsluhovala prímestskú časť, kam sa neoplatí viesť MHD (resp. oplatia sa len školské spoje). Cestujúcemu je totiž jedno, či sa vezie v modrom alebo červenom autobuse, a či na displeji svieti "6 ORLOVÉ" alebo "Púchov, žel.st."