Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Konečne solídna vec pribudla v našom meste - automat SAD na dobíjanie ČK (vedľa domácich potrieb pri BANCU) ?
Reply on: mds #1015:
Bol som v Budapešti a označovanie spojov obsluhou nízkopodlažným autobusom riešia podčiarknutím času na výveske. Ekvivalentom v našich podmienkach by bolo šedé okienko, alebo tučné písmo, alebo len to podčiarknutie. ....a majú o značku menej ?
Reply on: desina #1014:
všimol som si toho ale už mám všetko potlačené aj zaliate do folii aj do novín to išlo, aj mobil aplikácia je hotové. nechám to tak a pri dalšej zmene to prehodím
Reply on: mds #1011:
mám technickú poznámku ku L3 od 1.5.

Keď pozerám na cp, tak predpokladám, že rovnaké značky budú aj na výveskách.
Značka "P" znamená na L2 nejde cez Podhradie a na L3 ide do Podmanína. Okrem toho sú označkované spoje, ktoré idú podľa trasy a nie tie skrátené. Teda, keď je človek pri výveske, tak všetky spoje do Podmanín konečná by mali byť bez značky, lebo to je základná trasa a tie ktoré končia na Zakvášov, tak by mali byť zo značkou.
Ak stojím pri SPŠ a ide 3 ac, tak to znamená že ide po celej trase, ktorá je uvedená vedľa a ide v školské dni a víkend. Nemám si odkiaľ vydedukovať, že končí v Zakvášove...
Reply on: mds #1011:
A myslíš, že v Prahe ho nemajú? ? Ale aj dispečerské pracovisko asi len ťažko zistí, či vozidlo stojí na zastávke 3 minúty kvôli nástupu cestujúcich, alebo kvôli tomu, že mu zostáva čas do odchodu. Taktiež nikto nikdy "od stola" nezistí, či vozidlo ide rýchlosťou 30kmh kvôli dopravnej situácii alebo kvôli blbo nastavenej jazdnej dobe.

Na rychlo len jeden vygooglený článok k danej téme: http://www.ospea.cz/clanek.php?page=127
Reply on: mds #1011:
Počas dňa je to takmer vždy 29 minút. Tri, štyri spoje majú stabilne 32.
Podľa mňa sa priemerná dĺžka dá určiť napr. z mesačného sledovania spojov a už pri týždennom vidno, že stále je to okolo 29. ak bolo niečo viac, tak to vytiahlo nejaké 10 minútové meškanie v jeden deň - napr. pri havárii na kruháči o pol štvrtej.
Reply on: Valec #1010:
ale na tento účel predsa máme dispečerské pracovisko, ktoré poskytuje reálne časy za vybraté obdobia
Reply on: desina #1006:
No krása. Tak ma napadá, nebolo by možné v MDS vyskúšať (po vzore pražského DP) deň (týždeň?) bez cestovných poriadkov? Teda, v tento deň by boli záväzné len odchody z konečných, pričom medzi ostatnými zastávkami by vodiči jazdili podľa toho, ako sa im dá a potom podľa výsledkov by sa upravili jazdné doby.
A ako pozerám na tento výsledok, tak by mohli byť krásne jednotné počas celého dňa (s prípadným večerným skrátením).
Reply on: desina #1008:
však to sú tie obnormality cp, skúsil som to opraviť ale isto sa mi nepodarilo všetky spoje dohladať ?
cez víkend sú príchody na stanicu bežne o 5 až 10 minút skôr oproti cestovnému poriadku. Je tu jedna perlička. ? :
spoj 100 L11 - Na ul. Benku I. mal 0, na B.II mal -1, na Štef. -4, pri Parku -8, na ŽST -9 a na nástupište prišiel o 11 minút skôr oproti cp.
18:35 išiel z AS a vrátil sa 18:59.
Reply on: desina #1006:
? ukázalo sa mi to inak ako to prešlo, takže údaje sú zoradené nasledovne

6:42 - príchod na žst, nasledujú rozdiely príchodu podľa cp a reálneho príchodu v dni 12.4. - 18.4. ( mínus znamená nadbiehanie, plus znamená meškanie) , potom priemerný rozdiel za všetky dni, potom čas jedného koliečka AS-Rozkvet-ŽST podľa cp a potom podľa reálu.

Priemerný čas počas 5 dní na všetkých spojoch jedenástky je 28,9 minúty. (nie 28,0)
tak som to pozrel:

príchod na žel.stanicu
L11 - 12.4. 13.4. 14.4. 15.4. 18.4. avg, čas 1.koliečka
AS-Rozkvet-žST v min.
cp real
6:42:00 -4 -1 -4 -5 -4 -3,6 32 28,4
6:51:00 -3 -3 -1 -2 -3 -2,4 31 28,6
7:19:00 -4 -3 -4 -4 -4 -3,8 32 28,2
7:58:00 -5 -3 -4 -3 -2 -3,4 33 29,6
8:27:00 -2 -5 -4 -3 1 -2,6 32 29,4
9:23:00 -1 -3 1 -3 -3 -1,8 33 31,2
10:01:00 -4 -2 -2 -2 -3 -2,6 32 29,4
10:44:00 -2 -1 0 -2 -2 -1,4 29 27,6
11:45:00 -9 -8 -6 -4 -7 -6,8 35 28,2
12:53:00 -5 -3 -2 -5 -2 -3,4 33 29,6
13:25:00 -3 -3 -4 -1 -5 -3,2
13:48:00 -2 1 1 -2 -1 -0,6 33 32,4
14:05:00 -5 -6 -4 -5 -4 -4,8 33 28,2
14:20:00 -2 1 1 0 0 0,0 29 29,0
14:34:00 -6 -5 -4 -4 -6 -5,0 34 29,0
14:51:00 1 2 2 5 2 2,4 29 31,4
15:15:00 -9 -1 0 -4 -6 -4,0 35 31,0
15:36:00 -3 6 -1 -2 -1 -0,2 31 30,8
16:08:00 -7 -1 -1 -6 -3 -3,6 33 29,4
16:18:00 -5 -5 -1 -4 -3,8 33 29,3
16:38:00 1 -1 -3 1 -6 -1,6 33 31,4
16:53:00 0 -5 -6 -4 -7 -4,4 33 28,6
17:19:00 -8 -8 -5 -7 -8 -7,2 34 26,8
17:33:00 -4 -4 -4 -4 -6 -4,4 33 28,6
17:52:00 -6 -2 -4 -1 -4 -3,4 32 28,6
18:30:00 0 2 1 -2 1 0,4 30 30,4
19:19:00 -10 -6 -6 -9 -7 -7,6 34 26,4
20:04:00 -4 -3 -3 -3 -4 -3,4 29 25,6
20:40:00 -5 -5 -4 -4 -4 -4,4 30 25,6
21:18:00 0 -1 -2 -1 0 -0,8 28 27,2
23:10:00 -10 -6 -7 -6 -5 -6,8 35 28,2

Priemerná doba jazdy počas dňa je 28,0 minúty.
Reply on: desina #1003:
12.4. - 18.4.
Reply on: desina #1003:
ešte dátum a ráno ti to pošlem
Reply on: mds #1002:
ak je to len pár ťukov, tak by som vybral : L11 s 75,77,81,87, 93 a 95. Ak je to veľa, tak vybar nejaké dva. ? dík
Reply on: desina #1001:
takýto údaj sa nesleduje, povedz ktorý spoj a ja sa pozriem za vybraté obdobie
dal by sa niekde zistiť priemerný čas obratu jedenástky v špičke napríklad za posledných 5 dní ? Mám totiž pocit, že obrat klesol na 27-30 minút.
Škoda len, že sa nepodarilo spraviť intervalové CP. Ono dnešná generácia by na to zrejme nadávala, ale nastupjúca generácia, ako aj všetky ďalšie by to iba uvítali a vytvoril by sa predpoklad pre nárast cestujúcich v MHD, alebo aspoň na zastavenie poklesu. Aj keď to by chcelo aj nejakú úpravu tarifnej politiky.
A možno by s takýmito zmenami nebola nespokojná celá súčasná generácia, ale iba špecifická skupina cestujúcich.

A tým zmenám liniek až tak nerozumiem. Ja síce vítam že sa zrušili linky 20 a 31, teda sa začlenili do už jestvujúcich. Ale neviem, nakoľko to pomôže prehľadnosti, keď ostávajú 310, 32, 320, 4, 40. A pričom pokiaľ viem tak z centra na juhovýchod (Sídl. SNP, Hliny) vedú iba dve hlavné cesty ( Sl. Partizánov a Lánska) a ide iba o to, že ktorá linka ide po ktorej, alebo skôr koľko krát sa medzi nimi prepletá.. Ale asi tomu nerozumiem, lebo nie som miestny... ?
Reply on: makoLP #998:
aj tá sobota bola poriešená, ale muselo to ustúpiť zachádzke cez Orlové v pracovný deň

P.s. ten nápad je zaujímavý keď nachystám všetky CP na lepenie skúsim to spracovať
Zdravím. Po dlhšej odmlke som si to tu opäť pozrel a som veľmi spokojný. Môj návrh padol na veľmi úrodnú pôdu a takmer všetky moje požiadavky boli/budú splnené za čo ďakujem všetkým kompetentným 🙂 Škoda toho víkendového autobusu ale to sa nejako zvládne...všimol som si vašu debatu o priehľadnosti zastávok a pod...myslím že "mds" písal že 90 ľudí zo 100 si pozerá na cestu k nemocnici len spoj číslo 3....to je veru svätá pravda a preto ma napadlo dať na tie hlavné nástupištia (AS, ŽS, SPŠ, Nemocnica) také informačné tabule...proste...na AS by bolo ako keby ďalší spoj s názvom Nemocnica a tam vypísané všetky autobusy ktoré tam idú, pri nemocnici by to bolo zase naopak a pri SPŠ by to bolo obojsmerne...nákladné by to moc nebolo a hlavne dôchodcovia by boli určite spokojní 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.