Zaujímavosti z prímestskej dopravy:
- kedysi autobusy jazdili aj daleko za obec Dúbrava - ešte 7 km dalej, k baniam Pekelné
- taktiež spojenie bolo zabezpečené aj do Račkovej doliny, až priamo k rekr. stredisku (t. j. 5 km od rázc. pri Esperante)
Ešte jedna vec. Cestné prepojenie Liptovské Matiašovce - Huty sa podľa pôvodných plánov malo napájať v obci Kvačany.
Nabudúce napíšem zase niečo o Považskej lesnej železnici, predsalen LM nemala od nej daleko.
- kedysi autobusy jazdili aj daleko za obec Dúbrava - ešte 7 km dalej, k baniam Pekelné
- taktiež spojenie bolo zabezpečené aj do Račkovej doliny, až priamo k rekr. stredisku (t. j. 5 km od rázc. pri Esperante)
Ešte jedna vec. Cestné prepojenie Liptovské Matiašovce - Huty sa podľa pôvodných plánov malo napájať v obci Kvačany.
Nabudúce napíšem zase niečo o Považskej lesnej železnici, predsalen LM nemala od nej daleko.
TeBeCe
Bratislava 8. októbra 1995 (TASR) - Asko, a.s. Košice vyprodukovala v roku 1992 na báze generálnych opráv a prestavieb spolu 35 autobusov Ikarus, ktoré boli všetky predané na domácom trhu. V roku 1993 to bolo 34 autobusov uvedenej značky, z ktorých sa na domácom trhu umiestnilo 10 a v zahraničí 24. V roku 1994 táto spoločnosť vyrobila spolu 83 týchto vozidiel, z ktorých sa 5 predalo v SR a 77 exportovalo.