Reply on: irizar #174:
A druhé dejstvo:OTÁZKA:
Liptovskomikulášske nízkopodlažné autobusy jazdia momentálne v Přerove. SAD Liorbus ich tam pre rok dočasne vypozičal. Vzhľadom na to, že sa mi zdá nepravdepodobné, že by ste neboli vopred informovaní o tom, že tieto autobusy dopravca sťahuje z prevádzky, považujem vašu odpoveď za vedomé klamstvo.
Diskusný príspevok - - 10.02.2010 - napísať reakciu
ODPOVEĎ
P. Ivetu, ktorá pôvodnú otázku položila, zaujímala skutočnosť "prečo" nejazdia dva nízkopodlažné autobusy MAD. Nezaujímalo ju kde momentálne jazdia. To že máte informáciu, že v súčasnosti v Přerove, o mesiac to môže byť Ostrava, potom Lučenec, atď. Dopravca v súvislosti s projektom plynofikácie autobusov (v prípade, že bude úspešný - v čo veríme) hľadá potencionálnych záujemcov na prípadné odkúpenie autobusov na naftový pohon za čo najvýhodnejších podmienok. Preto ich v súčasnosti zapožičal za účelom skúšobnej prevádzky. Škoda len, že na odpoveď reagujete Vy, tak ako pán pod značkou "stakeK" a nie pani, ktorá otázku položila. Ak by ste boli položili Vy otázku "Kde v súčasnosti premávajú dva nízkopodlažné autobusy MAD z Lipt. Mikuláša", tak by sme Vám uviedli názov mesta alebo lokality, kde v skutočnosti premávajú. V danej chvíli sme to však nepovažovali za zásadnú vec. Zdá sa nám však, že niektorých jednotlivcov zaujímajú skôr len senzácie, ako negovať, zhodiť prácu iných, jednoducho nájsť niečo ... Nechceme však vnášať do našej komunikácie zbytočnú nervozitu a podnecovať ďalšími vetami neefektívnu diskusiu. A preto ani Vaše posledné slová nebudeme komentovať. Máme totiž za to, že v odpovedi sme uviedli len fakty. Ak ste mali ako nezainteresovaný potrebu doplniť našu odpoveď o ďalšie údaje, stačilo sa opýtať. MIKULÁŠSKE UCHO má informačný charakter a vzhľadom na priestor, ktorý mu bol vyhradený nemôže plne nahradiť niekoľkostranové odborné alebo záväzné stanoviská. Zjednodušene povedané - v niekoľkých vetách sa nie vždy dá plne zodpovedať otázka na danú tému tak, aby bola 100 % vyčerpaná.
Ing. M.Tuli, Odbor DVP
OTÁZKA
Takže ak dobre čítam, 2 nové autobusy "dočasne" VYRADILI",lebo chodia na naftu. Tie ostatné, vrátane starých bieločervených busov Karosa, ktoré tiež ešte jazdia, chodia na vodu. Už dávno som sa takto "dobre" nepobavil nad odpoveďou odboru DVP.
Diskusný príspevok - - 10.02.2010 - napísať reakciu
ODPOVEĎ
Nevieme, ktorá časť odpovede Vás pobavila, mimochodom odpoveď bola adresovaná "p. Ivete", ktorá v nej našla to pozitívne, čo v prípade realizácie dopravcom poteší určite všetkých cestujúcich. Vy ste našli v odpovedi akéhosi "červa", ktorého treba udupať. Pri troške pragmatického posúdenia predmetu veci je totiž každému jasné, že nízkopodlažné autobusy neboli dočasne vyradené z prevádzky MAD v L. Mikuláši preto, aby boli zošrotované. Dopravca v záujme toho, aby v prípade úspešnosti spomínaného projektu plynofikácie autobusov, mal pripravené riešenie, čo s autobusmi na naftový pohon urobí, hľadal a hľadá záujemcov na ich prípadné odkúpenie, samozrejme za čo najvýhodnejších finančných podmienok. Pri vysokých odpisoch by ich garážovanie bolo pre dopravcu MAD ekonomicky nevýhodné a v konečnom dôsledku aj zbytočné, pokiaľ by samozrejme nešlo len o jedno záložné vozidlo. Takže žiadnu senzáciu ani záhadu v tom nehľadajte.
Ing. M.Tuli, Odbor DVP

brefos
Od/ from 26.1.2010
http://www.mikulas.sk/files/File/bus/grafikon.pdf