Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
AQUA - SKI BUS - Tatralandia - Demänovská Dolina, Jasná
Od/ from 26.1.2010
http://www.mikulas.sk/files/File/bus/grafikon.pdf
Reply on: irizar #174:
A druhé dejstvo:

OTÁZKA:
Liptovskomikulášske nízkopodlažné autobusy jazdia momentálne v Přerove. SAD Liorbus ich tam pre rok dočasne vypozičal. Vzhľadom na to, že sa mi zdá nepravdepodobné, že by ste neboli vopred informovaní o tom, že tieto autobusy dopravca sťahuje z prevádzky, považujem vašu odpoveď za vedomé klamstvo.
Diskusný príspevok - - 10.02.2010 - napísať reakciu

ODPOVEĎ
P. Ivetu, ktorá pôvodnú otázku položila, zaujímala skutočnosť "prečo" nejazdia dva nízkopodlažné autobusy MAD. Nezaujímalo ju kde momentálne jazdia. To že máte informáciu, že v súčasnosti v Přerove, o mesiac to môže byť Ostrava, potom Lučenec, atď. Dopravca v súvislosti s projektom plynofikácie autobusov (v prípade, že bude úspešný - v čo veríme) hľadá potencionálnych záujemcov na prípadné odkúpenie autobusov na naftový pohon za čo najvýhodnejších podmienok. Preto ich v súčasnosti zapožičal za účelom skúšobnej prevádzky. Škoda len, že na odpoveď reagujete Vy, tak ako pán pod značkou "stakeK" a nie pani, ktorá otázku položila. Ak by ste boli položili Vy otázku "Kde v súčasnosti premávajú dva nízkopodlažné autobusy MAD z Lipt. Mikuláša", tak by sme Vám uviedli názov mesta alebo lokality, kde v skutočnosti premávajú. V danej chvíli sme to však nepovažovali za zásadnú vec. Zdá sa nám však, že niektorých jednotlivcov zaujímajú skôr len senzácie, ako negovať, zhodiť prácu iných, jednoducho nájsť niečo ... Nechceme však vnášať do našej komunikácie zbytočnú nervozitu a podnecovať ďalšími vetami neefektívnu diskusiu. A preto ani Vaše posledné slová nebudeme komentovať. Máme totiž za to, že v odpovedi sme uviedli len fakty. Ak ste mali ako nezainteresovaný potrebu doplniť našu odpoveď o ďalšie údaje, stačilo sa opýtať. MIKULÁŠSKE UCHO má informačný charakter a vzhľadom na priestor, ktorý mu bol vyhradený nemôže plne nahradiť niekoľkostranové odborné alebo záväzné stanoviská. Zjednodušene povedané - v niekoľkých vetách sa nie vždy dá plne zodpovedať otázka na danú tému tak, aby bola 100 % vyčerpaná.

Ing. M.Tuli, Odbor DVP

OTÁZKA
Takže ak dobre čítam, 2 nové autobusy "dočasne" VYRADILI",lebo chodia na naftu. Tie ostatné, vrátane starých bieločervených busov Karosa, ktoré tiež ešte jazdia, chodia na vodu. Už dávno som sa takto "dobre" nepobavil nad odpoveďou odboru DVP.
Diskusný príspevok - - 10.02.2010 - napísať reakciu

ODPOVEĎ
Nevieme, ktorá časť odpovede Vás pobavila, mimochodom odpoveď bola adresovaná "p. Ivete", ktorá v nej našla to pozitívne, čo v prípade realizácie dopravcom poteší určite všetkých cestujúcich. Vy ste našli v odpovedi akéhosi "červa", ktorého treba udupať. Pri troške pragmatického posúdenia predmetu veci je totiž každému jasné, že nízkopodlažné autobusy neboli dočasne vyradené z prevádzky MAD v L. Mikuláši preto, aby boli zošrotované. Dopravca v záujme toho, aby v prípade úspešnosti spomínaného projektu plynofikácie autobusov, mal pripravené riešenie, čo s autobusmi na naftový pohon urobí, hľadal a hľadá záujemcov na ich prípadné odkúpenie, samozrejme za čo najvýhodnejších finančných podmienok. Pri vysokých odpisoch by ich garážovanie bolo pre dopravcu MAD ekonomicky nevýhodné a v konečnom dôsledku aj zbytočné, pokiaľ by samozrejme nešlo len o jedno záložné vozidlo. Takže žiadnu senzáciu ani záhadu v tom nehľadajte.

Ing. M.Tuli, Odbor DVP
Z rubriky Mikulášske ucho na stránke mesta:

Otázka: Dobrý večer, len by som sa chcela informovať, kde sa "stratili" dva nové autobusy, bezbarierove, ktoré jazdili v roku 2009. Myslím, že nám mamičkám dosť chýbajú. Ďakujem

Odpoveď: Autobusy sa "nestratili". Ich dočasné vyradenie z prevádzky súvisí s pripravovaným projektom ekologizácie mestskej autobusovej dopravy v Lipt. Mikuláši. Konkrétne ide o získanie nenávratných finančných prostriedkov z fondov Európskej únie v rámci Operačného programu Životné prostredie. V prípade úspešnosti projektu by to znamenalo, že dopravca už v septembri roku 2010 zrealizuje kompletnú výmenu 10 kusov autobusov MAD za autobusy s plynovým pohonom, čo výrazne prispeje k zlepšeniu životného prostredia v meste. Pôjde o ekologické autobusy s nižšou hlučnosťou a dlhšou životnosťou. Všetky autobusy budú nízkopodlažné. V prípade, že by projekt nebol úspešný (čo by malo byť definitívne potvrdené najneskoršie do 15. marca 2010) dočasne vyradené nízkopodlažné autobusy na naftový pohon budú opäť zaradené do prevádzky MAD.

Odbor DVP

Fakt že autobusy "dočasne vyradené z prevádzky" boli kvôli kšeftu odlifrované do Přerova asi nepovažovali za dôležitý...
V Mikuláši je veľa kamier, na niektorých sa dá sledovať aj MHD 🙂
http://www.kamerynamape.net/mapa-liptovsky-mikulas-stranka.php
Chcem ešte upozorniť na L14 kde na stránke www.mikulas.sk je novší k 20.12.2009 http://www.mikulas.sk/files/File/bus/pdf/14.pdf
Zmena na linkách č.1 a 6 v MAD Liptovský Mikuláš
Od 18.1.2010 došlo k zmene CP MAD v L.Mikuláši u liniek 505001 a 505006 linka MAD č.1 spoj 1 bol posunutý o 5 min. neskoršie linka MAD č.6 spoje 5,40 a 31bol posunutý o 5 min neskoršie.
http://www.sadliorbus.sk/foto/files/MAD/LM/MAD1-LM.pdf
http://www.sadliorbus.sk/foto/files/MAD/LM/MAD6-LM.pdf
Diggi: Sorry, nemam ako, do pondelka som bez netu. Ale hodil som rec s vodicom Citelisu a vraj ak LM dostane prachy z EU na CNG busy, uz sa Sory mozno ani nevratia. SAD je s nimi nespokojna, lebo maju slabe kurenie a je v nich kosa (ake prekvapenie). Definitivne to budu vraj vediet v marci.
Reply on: irizar #166:
pozri k-report
V LM na linke 8 bol prave videny jeden z ruzomberskych Citelisov. A naopak akosi nevidiet nase NB12...
Reply on: draxter #164:
Do RK sotva, tam je cestná doprava viac-menej mimo hru. Skôr by som si zo dva kúsky vedel predstaviť na linke do Liptovského Hrádku, s tým že tam by sa prestupovalo na spoje do Východnej, Pribyliny atď...

Re #163 Sirius: Netuším. Možno skončia všetky na Orave, tam majú sedemstoviek na nahradenie viac.
Reply on: Sirius #163:
no možno by sa uživil na MHD, alebo na linke do RK
Reply on: irizar #162:
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6787 tento je najlepsi fakt krasny autobus len skoda ze u nas by nemal opodsatnenie
PS: nevies kam by mali C12 jazdit?
Schyľuje sa k ďalším Sorom, tentoraz údajne C12.

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=7022

Škoda, dúfal som že v kategórií 12-metrov sa bude Liorbus držať Crossov...
Reply on: irizar #160:
? žeby pravidelný 10-15-22-60-120 interval, záleží len od hodiny...a od trasy...
Reply on: draxter #158:
Akého intervalu? ?
Takže zrušené spoje:
L8 z Podbrezín 05:20, 05:35, 07:17, 13:55, 15:15, 15:35, 15:50, 16:30, 19:35 a 19:40 (zlúčené do spoje 19:37) v pracovný deň.
L8 zo stanice 05:05, 06:57, 13:30, 14:55, 15:10, 19:15 v prac. deň, v "a" obmedzenie spoja 11:10,

L11 zo stanice: 17:05, 21:40
Reply on: irizar #157:
takže úbytok na L8 a 11? Potom ako vravíš by sa hodil zase dáky kĺb, ale ja by som bol skôr za zlepšenie intervalu, lebo mám neskutočný chaoz v tom, čo a kadiaľ práve ide, ak vôbec ide ?
Reply on: N/A #155:
To áno. Keby som býval v Ondrašovej, mohol by som si to hodiť...

Re #156 kvorka: Ako píšem vyššie, prúser je redukcia spojov do mestskej časti Ondrašová. Doteraz tam MHD mimo špičky a cez víkend supľovali prímestské linky, teraz to môžu robiť už aj v špičke. Detto Andice. Tie zoškrtané spoje z a na Podbreziny podľa mňa tiež budú chýbať - ak si dobre pamätám, tak na väčšine tých spojov v špičke chodila naraz L8 aj L11 a tie dva busy boli naplnené tak spolovice. Teraz bude namiesto nich jeden narvaný.

Takže sa môžeme pripraviť na ďalšiu vlnu odlivu cestujúcich do áut...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.