Medzi ELEKTRINOU a ELEKTRONIKOU je dosť veľký rozdiel, a že jedno bez druhého môže fungovať, dokazuje stará dobrá T3, kde jediným elektronickým komponentom bol regulátor dobíjania (niekedy od cca 80 tych rokov) a vysielačka. A jazdí spoľahlivo dodnes - samozrejme okrem KE. Ak obyčajnú električku zmeníme prepchaním elektronikou na niečo podobné raketoplánu alebo jadrovej ponorke, tak to potom tak aj vyzerá v prevádzke - enormné náklady na údržbu za cenu nízkej spoľahlivosti.
To s údržbovou základňou veľa nemá, nato aby sa veci kontrolovali a udržiavali v dobrom stave nepotrebuješ mať hypermoderné zázemie. Problém Košíc je, že aj keby tu mali dielne s vybavením priamo od NASA, vyzeralo by to úplne rovnako. Úplný základ k tomu, aby sa to zmenilo je, aby sa poruchy odstránili aj inak ako tým, že sa závada na dielni neprejaví.
Inak počet porúch vzhľadom k počtu vypravených vozidiel si myslím, že nie je nič mimoriadne, poruchy tu boli aj keď sme mali kombi výpravu T3/T6/KT cez víkend. Ale tento prípad je skutočne pozoruhodný.
Ja viem že v sobotu cca o štrnáctej sa #3317 na linke X6 asi 50 metrov za zastávkov Nová Nemocnica smerom na magistrát som videl ako sa tam na ňom zváralo koleso. Ale neviem či si myslel toto.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
afeno
Inak kvalitka je v tomto pripade excelentna 1* udrzba.